Аспірантка Наталія Котурбаш взяла участь у робочій зустрічі в межах проєкту «Антикорупційний комплаєнс у вищій освіті: закордонний досвід та національна практика»

24 березня 2023 року Наталія Котурбаш, аспірантка І курсу спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, членкиня виконавчого комітету громадської організації «Українська асоціація студентів» з питань роботи з науковими товариствами студентів та аспірантів взяла участь у робочій зустрічі в межах проєкту «Антикорупційний комплаєнс у вищій освіті: закордонний досвід і національна практика», яка відбулася у місті Києві.

Ініціативу АЮКУ зібрати стейкголдерів, зацікавлених в активній протидії корупції та запровадженні принципів доброчесності у вищій освіті, підтримали представники державного та громадського сектору. До обговорення проблеми долучилися представники профільного комітету Верховної Ради України (Юлія Гришина); Міністерства освіти і науки (Олександр Пижов); Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури (Сергій Деркач); Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (Олександр Хименко); Національного агентства з питань запобігання корупції (Ірина Чаговець, Вікторія Орисюк); Національного антикорупційного бюро України; Освітній омбудсмен (Сергій Горбачов); експерти проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» (Євген Білик, Галина Кохан); ГО «Фундація інституційного розвитку» (Оксана Броневицька, Анна Федоренко); ГО «Прогресильні»; Українська асоціація студентів (Наталія Котурбаш); Науково-дослідницький центр «ACREC»; аналітичний центр «ОсвітАналітика»; мережа UNIC; IT-компанія «Ethicontrol» (Олег Лагодієнко).

У своєму виступі Наталія Котурбаш зазначила, що заклад вищої освіти функціонує для того,  щоб здобувач отримав якісну вищу освіту, влаштувався на гарну роботу і став висококваліфікованим конкурентоспроможним на ринку праці фахівцем. Протягом усього періоду навчання здобувачі освіти інколи зустрічаються з корупційними ризиками, і потрібно виховувати несприйняття проявів корупції та інформувати студентів про те, як вони повинні поводитися у випадках, коли відбувається академічна недоброчесність або що вони мають робити, коли самі стають субʼєктом, який породжує корупцію або академічну недоброчесність в освіті.