Наконечна Лариса Богданівна

кандидат філологічних наук, доцент,

доцент кафедри  початкової освіти

http://orcid.org/0000-0003-0743-4576

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57925697000&origin=recordPage

https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000731782300022

e-mail: larysa.nakonechna@pnu.edu.ua

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Закінчила філологічний факультет Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. Працювала у загальноосвітніх школах Богородчанського району Івано-Франківської області вчителькою української мови і літератури та зарубіжної літератури.

Закінчила аспірантуру Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника за спеціальністю 10.02.01 «Українська мова».

У 2008 році успішно захистила кандидатську дисертацію на тему «Семантико-функціональна транспозиція часових форм дієслова в поліпредикативних структурах сучасної української мови» за спеціальністю 10.02.01 «Українська мова». Науковий керівник – доктор філологічних наук В.М. Барчук.

З 2007 року працює в Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.

У 2013 році присвоєно звання доцента.

З 2017 року ‑ секретар вченої ради педагогічного факультету.

  1. Chymak, M., Khomych, L., Nakonechna, L., Kopchuk-kashetska, M., & Zadoya, S. (2021). Individual Educational Trajectory as a Way to Reveal the Potential of a Future Teacher. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 423-436. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/458
  2. Humeniuk, I.; Nakonechna, L.; Semeniuk, O.; Poslavska, N.; Babii, I. (2022). A Model of the Test Technology of Teaching: Theoretical and Applied Aspects. Journal of Curriculum and Teaching, Vol. 11, No. 6; Special Issue. P. 88–99. DOI: 10.5430/jct.v11n6p88.
  3. Kilichenko O. Nakonechna L. Development of Historical Memory in Private School Students During the Ukrainian Language Lessons Гірська школа Українських Карпат, 2022. № 26, С. 115-117.
  4. Наконечна Л.Б. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення дисциплін мовного циклу. Імідж сучасного педагога. Полтава. № 3, 2022. С. 82-86.
  5. Наконечна Лариса. Деформований текст як засіб підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в діалектному середовищі. Молодь і ринок. 2021. № 4 (190). С. 109-114. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.236411
  6. Наконечна Лариса. Мовне середовище як проблема наукового дослідження у контексті підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Випуск 1 (48). С. 289-292. DOI: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.289-292.
  7. Наконечна Лариса. Мова новел Василя Стефаника як засіб формування мовно-мовленнєвої компетенції майбутніх учителів початкової школи. Молодь і ринок. 9 (195). 2021. С.77-81. DOI:https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.243896
  8. Kilichenko Oksana, Nakonechna Larysa. Stimulation of the Primary School Students’ Learning Process. Гірська школа Українських Карпат, 2021, № 25. С. 128-133.
  9. Наконечна Л.Б. Основи формування лексичної компетенції майбутніх учителів початкової школи задля професійної діяльності в умовах діалектного середовища. Гірська школа Українських Карпат. 2019. № 20. С. 108-116.

Професійна діяльність

Наукові інтереси:

  • філологія: функціональна граматика, функціональна транспозиція, українське діалектне мовлення, наукове мовлення, культура української мови.
  • комунікативна компетенція учнів початкової школи, підготовка студентів ВНПЗ до формування мовної особистості школярів, формування літературного мовлення молодших школярів в умовах діалектного середовища Прикарпаття.

Керує написанням курсових, бакалаврських, дипломних кваліфікаційних робіт студентів.

Навчальна діяльність

Викладає дисципліни «Сучасна українська мова з практикумом», «Мистецтво наукової комунікації», «Основи комунікативної діяльності майбутніх учителів початкової школи», «Комунікативна педагогіка», «Нетворкінг в освіті».