Ілійчук Любомира Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент, 

доцент кафедри початкової освіти

https://orcid.org/0000-0003-4274-6903

https://www.webofscience.com/wos/author/record/AHE-9858-2022

e-mail: liubomyra.iliichuk@pnu.edu.ua

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

У 2004 році закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, вчителя музики у початкових класах.

З 2004 по 2007 рр. навчалася в аспірантурі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

У 2007 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Організаційно-педагогічні засади природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях (1919-1939 рр.)» за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.

З 2007 по 2008 рр. працювала на посаді асистента кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

З 2008 року по 2010 рр. працювала на посаді асистента кафедри теорії та методики початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

3 2010 р. працює на посаді доцента кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

У 2013 році отримала вчене звання доцента кафедри теорії та методики початкової освіти.

Статті у виданнях, які входять до наукометричних баз даних:

  1. Bilavych G., Vlasii O., Kohanovska O., Iliichuk L., Blavt O., Kondur O., Oliiar M., Matishak M., Malona S., Savchuk B. Development Of Motor Activity Of Primary School Students Under Conditions Of Digitalization Of Education And Distance Learning Caused By The Covid-19 Pandemic. The 7th International Conference of the Universitaria Consortium in Physical Education, Sport and Physiotherapy (November 12-13). Romania, 2021. P. 51-59.
  2. Vorobyova O., Horokhova M., Iliichuk L., Tverezovska N., Drachuk O., Artemchuk L. ISO Standards as a Quality Assurance Mechanism in Higher Education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. № 14 (2). Р. 73-88. https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/567.
  3. Andreikova I., Moiseienko N., Boichuk P., Iliichuk L., Fedchenko K., Bezliudnyi O., Sopivnyk R. Ensuring the Quality of Higher Education in the United Kingdom Using Informatization. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22. № 11. Р. 324-330. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.48. http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221148.pdf.
  4. Kurinna А., Iliichuk L., Mamicheva O., Nesterenko T., Romanova I., Pinchuk Y. Formation of Rhetorical Competence in University Applicants as a Necessary Factor for Successful Professional Activity. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. № 14 (4). Р. 230-242. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/639.

Монографії:

  1. Ілійчук Л.В. Сучасні підходи до формування громадянської компетентності учнів: європейський досвід та українські перспективи. Гірська школа в умовах реформування системи освіти: компетентнісний вектор: монографія / за наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В.Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2018. С. 27-40.
  2. Ілійчук Л.В. Технологія розвитку критичного мислення молодших школярів: принципи, прийоми та шляхи реалізації в гірських школах Українських Карпат. Упровадження інноваційної освітньої парадигми в гірських школах Українських Карпат: монографія / за наук. ред. д.п.н. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В.Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2019. С. 95-105.
  3. Ілійчук Л.В. Електронні підручники для нової української школи: проблеми та перспективи впровадження. Нова українська школа у гірському регіоні України: теорія, практика, досвід: монографія / за наук. ред. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В.Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П. 2020. С. 89-102.
  4. Ілійчук Л.В. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах неперервної освіти. Наступність у реформування системи освіти в гірському регіоні України: колективна монографія / за наук. ред. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2021. С.  328-340.
  5. Ілійчук Л.В., Воробець О.Д. Адаптація студентів до навчання у системі внутрішнього забезпечення якості освіти ЗВО. Наступність у реформування системи освіти в гірському регіоні України: колективна монографія / за наук. ред. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2021. С.  341-351.
  6. Ілійчук Л. Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців : проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції: монографія / за заг. ред.: В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет».  Херсон: Олді+, 2022. С. 124-133.
  7. Ілійчук Л. Студентоцентрований підхід у системі забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти. Регіональний аспект професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів: колективна монографія / за наук. ред. Оліяр М.П.; ПНУ ім. В. Стефаника. Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2022. С. 78-92.

Статті у фахових виданнях:

  1. Iliichuk L. Developing critical thinking of students in the process of learning. Гірська школа Українських Карпат. 2018. № 18. С. 95-102.
  2. Ілійчук Л.В. Сучасні вимоги щодо розробки та впровадження електронних підручників в освітній процес початкової школи. Open educational e-environment of modern University, special edition. 2019. С. 123-132. DOI: 10.28925/2414-0325.2019s11
  3. Iliichuk L., Vorobets O. Psychological and pedagogical features of students’ adaptation to studying at higher education institutions. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2020. Vol. 7. № 1. C. 184-191. DOI: 10.15330/jpnu.7.1.184-191
  4. Ілійчук Л. Електронний підручник як інноваційний засіб навчання. Освітні обрії. 2020. Том 50. № 1. С. 61-65. DOI: 10.15330/obrii.50.1.61-65
  5. Ілійчук Л.В. Електронні підручники для Нової української школи: пропозиції та досвід впровадження. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: Педагогічні науки). 2020. № 4 (65). С. 83-89. DOI: 10.28925/1609-8595.2020.4.10
  6. Iliichuk L. Development of civic competencies of students: new approaches and practices under NUSH. Гірська школа Українських Карпат. 2021. № 24. С. 104-107. DOI: 10.15330/msuc.2021.24.104-107.
  7. Ілійчук Л.В. Моніторинг як важлива складова системи забезпечення якості вищої освіти. Молодь і ринок. 2021. №7-8 (193-194). С. 73-77.
  8. Ілійчук Л.В. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації. Нова педагогічна думка. 2021. Т. 108. № 4. С. 42-48.
  9. Iliichuk L. Academic іntegrity as an important component of the quality assurance system of higher education. Гірська школа Українських Карпат. 2021. № 25. С. 5-8. DOI: 10.15330/msuc.2021.25.5-8
  10. Iliichuk L. Student-centered approach in the system of quality assurance of professional training of future professionals. Гірська школа Українських Карпат : наукове фахове видання з педагогічних наук. 2022. № 26. С. 70-74.
  11. Ілійчук Л. Феномен якості вищої освіти у сучасному науковому дискурсі. Проблеми освіти: збірник наукових праць. Електронне видання ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». 2022. Вип. 2 (97). С. 5-22.
  12. Ілійчук Л. Критерії і показники оцінювання якості професійної підготовки майбутніх фахівців. Науковий журнал Хортицької національної академії. (Серія : Педагогіка. Соціальна робота). 2022. Вип. 2 (7). С. 32-45.
  13. Ілійчук Л. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного навчання. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка. Чернігів, 2022. № 3-4 (9-10). С. 23-31.
  14. Iliichuk L. Social responsibility of modern university: conceptual principles and directions of development in the context of quality assurance of higher education. Гірська школа Українських Карпат. 2022. № 27. С. 32-39.

Наукова діяльність:

Автор понад 130 наукових праць, опублікованих в українських і міжнародних фахових виданнях, періодичних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus і Web of Science, колективних монографій, публікацій навчально-методичного характеру.

Наукові інтереси: якість вищої освіти, моніторинг якості вищої освіти, якість освітньої діяльності закладів вищої освіти, сучасні тенденції забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів.

Участь у міжнародних наукових проєктах і стажуваннях:

  1. Стажування у формі неформальної освіти у рамках швейцарсько-українського освітнього проєкту DOCCU «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» за темою «Формування громадянських компетентностей у майбутніх учителів початкової школи» обсягом 150 годин (5 кредитів ECTS), яке відбулося з 12.03.2018 р. по 22.05.2018 р. (свідоцтво № 22052018-32 від 22.05.2018 р.)
  2. Міжнародний проєкт програми Європейського Союзу Erasmus+ напряму КА2 № 586098-ЕРР-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED», навчання за курсом «Training for the academic staff of the PNU: implementation of best European practices in educational process» (сертифікат від 31.05.2019 р.).
  3. Міжнародний проєкт «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки та Посольства Великої Британії в Україні, в партнерстві з МОН України та Академією української преси, онлайн-навчання з інфомедійної грамотності для викладачів закладів вищої освіти та інститутів післядипломної педагогічної освіти (сертифікат № L2D-Ed-836 від 02.11.2020 р.).
  4. Міжнародний проєкт Erasmus+ напряму КА2 «Розвиток потенціалу вищої освіти» № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)», участь у стратегічній сесії на тему «Тeaching and administrative excellence in vocational and professional pre-higher education of ukraine: partnership and Еuropean standards» / «Педагогічна та управлінська досконалість у професійній та фаховій передвищій освіті України: партнерство та європейські стандарти» (сертифікат № UEPA-SS1-2021-168 від 29.11.2021 р.).
  5. Міжнародне стажування за загальною тематикою «Fundraising and Organization of Project Activities in Educational Establishments: European Experience» обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS), тема залікового освітнього проєкту «Education Environment of a Higher Education Institution (DiTrEdu)» («Цифрова трансформація освітнього середовища закладу освіти (DiTrEdu))», яке відбулося з 11 вересня 2021 р. по 17 жовтня 2021 р., м. Краків (Республіка Польща) (сертифікат № SZFL-000679).

 Експертна діяльність:

  1. Експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (спеціальність – 013 Початкова освіта) (протокол засідання НАЗЯВО №24 (41) від 15 грудня 2020 р.).
  2. Експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національного агентства кваліфікацій (протокол засідання НАК №26 (62) від 29.12.2021 р.).
  3. Експерт Інституту модернізації змісту освіти МОН України з проведення експертизи електронних версій підручників, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (науково-методична експертиза).

Навчальна діяльність: забезпечує викладання навчальних дисциплін «Основи педагогіки», «Дидактика», «Теорія та методика виховання», «Педагогічний менеджмент», «Організація педагогічного процесу в початковій школі», «Основи здоров’язбереження», «Дитиноцентризм в освітньому просторі Нової української школи».

Громадська і організаційна діяльність:

Член Науково-методичної ради Прикарпатського національного університету імені Василя  Стефаника.

Керівник виробничої практики студентів 3 курсу спеціальності 013 «Початкова освіта».

Керівник студентського наукового гуртка «Актуальні проблеми розвитку особистості молодшого школяра».

Куратор студентської групи ПО-12.

Член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співтовариства» (свідоцтво № 1221085).