кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри початкової освіти https://orcid.org/0000-0001-7052-9442 e-mail: svitlana.barylo@pnu.edu.ua |
Вищу освіту здобула в Івано-Франківському державному педагогічному інституті імені Василя Стефаника в 1981 р., закінчила музично-педагогічний факультет. З 1984 по 1987 рр. навчалася в аспірантурі Московського НДІ Художнього виховання. В грудні 1987 р. успішно захистила кандидатську дисертацію «Виховання художнього смаку старшокласників у процесі позаурочних занять з мистецтва» на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук. Після закінчення аспірантури працювала в Івано-Франківському державному педагогічному інституті імені В. Стефаника на кафедрі музики з методикою її викладання.
У 1988 р. закінчила факультет перепідготовки кадрів Прикарпатського університету імені В. Стефаника по спеціальності «Психологія. Практична психологія в галузі освіти», отримавши спеціальність «Практичний психолог».
У 1992 р. отримала вчене звання доцента по кафедрі музики з методикою її викладання.
Качмар О.В., Барило С.Б. Використання творчих завдань із елементами театралізації на уроках музичного мистецтва в першому класі. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент. Серія: педагогічні науки. Збірник наукових праць. Вип. 12. Київ 2019. С. 205-217.
Качмар О. В., Барило С.Б. Роль безперервного навчання у соціально-економічному розвитку України у ХХІ ст. ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Науковий журнал Причорноморського НДІ економіки та інновацій. Вип. 20. Т.2. Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 41-48.
Барило С.Б. Максименко Н.Б. Шляхи формування медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки. 2022. Вип. 200.С.48-53.
Максименко Н., Барило С., Бай І.Міжпредметна інтеграція як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Імідж сучасного педагога. № 3, (204), 2022. С.115-120.
Lutsan, NI (Lutsan, Nadia Ivanivna); Struk, AV (Struk, Anna Vasylivna); Barylo, SB (Barylo, Svitlana Bogdanovna); Bai, IB (Bai, Ihor Bogdanovich); Varvaruk, MM (Varvaruk, Mariana Myroslavivna). LEXICAL AND FOLK KNOWLEDGE COMPETENCE AS A COMPONENT OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’ PROFESSIONAL SPEECH. REVISTA INCLUSIONES Том: 7 Специальный выпуск: SI Стр.: 367-378 Опубликовано: APR-JUN 2020.
Lutsan N., Struk A., Barylo S., Boryn G., Verbeshchuk S. Methodological approaches to the study of innovative forms of education. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed Volume 11, Issue 1, Special Issue XV., January, 2021 pp. 68-72.
Struk A., Siranchuk N., Rudenko Y., Barylo S., Dovbenko S. Peculiarities of the professional foundation of the future pedagogue. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed Volume 11, Issue 2, Special Issue XX, July, 2021pp. 115-119.
Працюючи на кафедрі початкової освіти читаю лекції, веду практичні заняття з навчальних дисциплін: «Теорія та методика музичного виховання» «Музичне мистецтво з методикою навчання» «Інноваційні концепції музичного виховання» «Забезпечення наступності у дошкільній і початковій освіті» Здійснюю керівництво курсовими і дипломними роботами студентів спеціальності «Початкова освіта», готую студентів до участі в роботі науково- практичних конференцій з подальшою публікацією спільних зі студентами наукових статей, керую роботою наукового гуртка «Музичне мистецтво в сучасній українській школі: проблеми і пошуки».
Основні наукові праці присвячені музичному вихованню дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а також становленню і розвитку музично-педагогічної освіти в Україні, використання новітніх педагогічних технологій в музично-педагогічній діяльності вчителя початкових класів.
Автор понад 90 наукових праць, пов’язаних з дослідженнями музичного виховання, навчання та розвитку дітей у дошкільних і шкільних закладах освіти.