Наукововий дискурс «Актуальні проблеми фахової підготовки магістрів початкової освіти»

Професор Луцан Надія Іванівна взяла участь у науковому дискурсі «Актуальні проблеми фахової підготовки магістрів початкової освіти», який проходив 31.03.2023р. у дистанційному форматі на базі кафедри педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту Мукачівського державного університету.

Предметом обговорення стали питання професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта». Професор Луцан Надія Іванівна поділилася своїми думками щодо формування фахової компетентності у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти в контексті викликів сьогодення.

У дискурсі взяли участь провідні науковці та гаранти ЗВО України, які обмінялися досвідом проектування програм у своїх ЗВО та висловили свої міркування щодо формування освітньо-професійних програм «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня: доктор педагогічних наук, доцент Швардя Маріанна Василівна (Мукачівський державний університет), доктор педагогічних наук, професор Кодлюк Ярослава Петрівна (Тернопільський національний педагогічний університет ім. В.Гнатюка), доктор педагогічних наук, професор Шквир Оксана Леонідівна (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія), доктор педагогічних наук, професор Садова Ірина Ігорівна (Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка), доктор педагогічних наук, професор Романюк Світлана Захарівна (Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича), доктор педагогічних наук, професор Онишків Зіновій Михайлович (Тернопільський національний педагогічний університет ім. В.Гнатюка), доктор педагогічних наук, професор Фізеші Октавія Йосипівна (Мукачівський державний університет), доктор педагогічних наук, професор Зорочкіна Тетяна Сергіївна (Черкаський національний університет ім. Б.Хмельницького), кандидат педагогічних наук, доцент Жаркова Ірина Іванівна (Тернопільський національний педагогічний університет ім. В.Гнатюка).

У ході дискусії було розглянуто практико-орієнтовані підходи у визначені моделі сучасного фахівця педагогічної освіти.