Здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» Мар’яна ПЕРЧИК нагороджена дипломом переможця ІІ ступеня у Усеукраїнському конкурсі есе «Доброчесність у навчанні: дотримуватися не можна порушувати». Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти, заступник декана з наукової роботи Оксана ЦЮНЯК.
Усеукраїнський конкурс есе відбувся на базі Лабораторії академічної культури молодих дослідників Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Мета конкурсу: сприяти формуванню навичок дотримання академічної доброчесності, осмисленню ролі академічної відповідальності у професійному становленні, популяризації академічної етики та толерантності серед здобувачів освіти.
Нагородження переможців конкурсу відбулося у рамках проведення VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід». Цьогоріч конференція об’єднала талановиту наукову молодь з усіх регіонів України, а також зарубіжжя – Польщі, Болгарії, Чехії, Канади, США. Модерувала захід − докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка Олена СЕМЕНОГ. Із ґрунтовними науковими доповідями у межах пленарної частини конференції виступили провідні українські та закордонні вчені. Професорка Прикарпатського університету Оксана Цюняк звернулася до учасників конференції з вітальним словом, а також у виступі зазначила, що нині проблема академічної доброчесності серед університетської спільноти є актуальною і на часі. Адже, як показує досвід, реалії сьогодення не завжди сприяють доброчесному вибору, а без якісної освіти неможливо підготувати компетентного, грамотного, конкурентоспроможного на сучасному ринку праці фахівця, професіонала своєї справи. Без сумніву, академічна доброчесність є основою духовної цілісності та моральних цінностей особистості, міцності її характеру, а імплементація принципів академічної доброчесності безпосередньо має вплив на зміну мислення та свідомості, формування життєвих і професійних цінностей, базових компетентностей у молоді під час навчання в університеті.
Натхнення й подальших наукових звершень студентці і науковому керівнику!