5 червня професорка кафедри початкової освіти Олена Будник взяла участь у I Міжнародній науково-педагогічній конференції «Виклики та контексти соціальної педагогіки», що відбувалася на базі Жешувського університету та Університету кардинала Стефана Вишинського у Варшаві (Польща) під гаслом «Соціальні детермінанти психічного стану дітей та молоді». У своєму виступі на пленарному засіданні вона наголосила на питаннях збереження психічного здоров’я та благополуччя дітей і підлітків в умовах воєнного стану в Україні. У доповіді показано український кейс щодо психологічного стану учнів в сучасних реаліях, висвітлено деякі аспекти екзистенційно-гуманістичної теорії в наукових дослідженнях з урахуванням викликів війни, зокрема: взаємозв’язок між відчуттям сенсу життя як однієї з базових екзистенційних потреб людини і творчістю; осмислена парадигма духовних цінностей і пріоритетів; соціальна взаємодія з іншими людьми тощо. Представлено окремі аспекти логотерапевтичної концепції розуміння сенсу життя Віктора Франкла в сучасному світі. Олена Будник представила духовні смисли, які можуть слугувати порятунком, сенсом життя в кризових умовах для дітей на війні, що стало предметом активних дискусій та обговорень. У заході, який проходив у форматі онлайн, взяло участь понад 100 учасників із різних країн Європи.
ПРОФЕСОРКА ОЛЕНА БУДНИК ВИСТУПИЛА НА ПЛЕНАРНІЙ СЕСІЇ МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ У ПОЛЬЩІ
