Від теорії до практичної діяльності: нарада з організації та проведення педагогічної практики студентів

30 серпня 2024 року відбулася нарада з організації виробничої педагогічної практики здобувачів освіти заочної форми навчання спеціальності 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

У її роботі взяли участь викладачі Педагогічного факультету: проф.   О.П. Цюняк, проф. Р.Я. Романишин, проф. Л. М. Височан, доц. І. Б. Бай, доц. О.П. Кіліченко, доц. Н.Б. Максименко, доц. Л.С. Плетеницька та студенти ІV курсу означеного виду спеціальності.

Модератором заходу виступив керівник практики доцент кафедри початкової освіти Бай Ігор Богданович. Він акцентував увагу на основних завданнях, які стоять перед студентами, та зазначив, що для проходження виробничої практики визначено заклади загальної середньої освіти міста Івано-Франківська та Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської та Закарпатської областей. На базах практики для студентів-практикантів створено належні умови, призначено керівників-методистів високого рівня підготовки, надано технічні засоби для проведення уроків.

Він наголосив на тому,  що проведення педагогічної практики, як і всієї нашої діяльності, стає можливим завдяки захисникам та захисницям України, які зі зброєю в руках відвойовують мир на нашій землі.  

У свою чергу, заступниця декана педагогічного факультету професорка Цюняк Оксана Петрівна зазначила, що виробнича практика відіграє важливу роль у професійному становленні майбутнього педагога, адже повною мірою сприяє поглибленню й закріпленню теоретичних знань у здобувачів освіти, розвиткові у них позитивного ставлення до професії вчителя та формуванню педагогічної компетентності. Вона побажала студентам успіху та творчої наснаги.

Завідувачка кафедри професорка Романишин Руслана Ярославівна привітала студентів із початком важливого етапу в їхньому студентському житті та побажала здобувачам освіти творчого, дослідницького підходу до організації педагогічної діяльності, розвиткові здатності до здійснення самоконтролю, самоаналізу та об’єктивної самооцінки власної діяльності, успішного проведення різних типів уроків із застосуванням сучасних технологій навчання.

Професорка кафедри початкової освіти Височан Леся Михайлівна підкреслила важливість педагогічної практики, яка створює реальні можливості для формування готовності майбутніх учителів до організації навчально–виховної роботи з дітьми молодшого шкільного віку, сприяє виробленню умінь застосовувати теоретичні знання, засвоювати інноваційній педагогічний досвід, виховує інтерес та любов до обраної професії.

Гарант Освітньої програми 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Кіліченко Оксана Іванівна зазначила, що  у результаті проходження виробничої практики здобувачі вищої освіти вчаться використовувати науково-теоретичні засади педагогіки, психології, спеціальних методик навчання у процесі проведення уроків; планувати та організовувати освітній процес, дотримуючись дидактичних принципів і правил навчання.

Із вимогами до проведення уроків мовно-літературної та математичної освітніх галузей студентів ознайомили доценти – Максименко Наталія Борисівна та Плетеницька Лідія Степанівна, які зазначили, що готові до плідної співпраці зі студентами через проведення консультацій різних видів щодо навчання та виховання молодших школярів в освітньому середовищі Нової української школи.

У процесі роботи викладачі дали відповіли на запитання студентів  та побажали їм успіхів у майбутній педагогічній діяльності!