У Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці відбулася міжнародна науково-практична конференція «Кібербезпека в транскордонному співробітництві», яка об’єднала понад 100 учасників із 16 закладів вищої освіти та наукових установ України та з-за кордону.
Метою проведення конференції стали питання обговорення актуальних проблем кібербезпеки в умовах транскордонного співробітництва, обмін досвідом між науковцями та практиками, а також формування рекомендацій щодо покращення кібербезпеки на загальнодержавному та міжнародному рівні.
Професорка кафедри початкової освіти та освітніх інновацій, Інна Червінська, взяла участь у роботі конференції презентувавши доповідь на тему: «Інноваційні практики подолання кібербулінгу в сучасному закладі освіти» у якій поділилася досвідом пропедевтичної виховної роботи колективу кафедри щодо запобігання кібербулінгу в студентському середовищі.
Впродовж двох днів науковці презентували кращі українські й закордонні практики та ділились досвідом з актуальних питань кібербезпеки в умовах транскордонного співробітництва, забезпечення безперебійної роботи критично важливих систем для організації освітнього процесу та життєдіяльності закладів освіти. Адже зазначені проблеми набувають особливої гостроти в умовах воєнного стану.
Окремим напрямом роботи конференції було представлення інноваційних технологій, які дають можливість користувачам впевнено працювати та спілкуватись онлайн. Доповідачі акцентували увагу присутніх на вимогах щодо дотримання кіберзахисту, ознайомили з дієвими правилами інформаційної комунікації та правовими ризиками в різних сферах професійної діяльності.
Під робочої зустрічі в рамках роботи конференції Інна Червінська та наукові співробітники Науково-дослідного центру імені Тіводора Легоцькі Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ Юрій Чотарі, Мар’яна Марусинець, Кароліна Дорчі визначили напрями подальшої співпраці задля підписання угоди про академічну мобільність між двома ЗВО, обмінялися науковими працями.
Участь у наукових заходах такого формату сприятиме підвищенню рівня медійної грамотності й медійної культури всіх учасників освітнього процесу, збагаченню змісту навчальних дисциплін «Медіадидактика початкової школи», «Цифрова педагогіка», «Інформаційна безпека», «Методика електронного навчання» та інших, які входять до освітніх професійних програм підготовки здобувачів вищої освіти 013 Початкова освіта, пов’язаних з інформаційною безпекою, новими технологіями та практичним матеріалом.