31 жовтня 2024 року відбувся захист виробничої практики здобувачів освіти 3 курсу денної форми навчання спеціальності 013 «Початкова освіта».
Виробнича практика проходила у закладах освіти м. Івано-Франківська та Івано-Франківської області, зокрема у Ліцеї №4 Івано-Франківської міської ради, Ліцеї №5 Івано-Франківської міської ради, Ліцеї №11 Івано-Франківської міської ради, Ліцеї №12 Івано-Франківської міської ради, Ліцеї №15 Івано-Франківської міської ради, Ліцеї №23 імені Романа Гурика Івано-Франківської міської ради, Ліцеї № 25 Івано-Франківської міської ради, Початковій школі №26 Івано-Франківської міської ради, приватній початковій школі «Католицька школа святого Василія Великого», Івано-Франківському приватному закладі ліцеї «ВС СКУЛ», Івано-Франківському приватному ліцеї «ІТ СТЕП СКУЛ», Тяпчанському ліцеї імені Ольги Дучимінської Долинської міської ради Івано-Франківської області, Долішньозалучанському ліцеї імені Яреми Гояна Снятинської міської ради Коломийського району Івано-Франківської області.
До проведення та оцінювання результатів виробничої практики було залучено 7 фахівців-методистів, серед яких: факультетський керівник практики, кандидат педагогічних наук, доцент Ілійчук Л.В., доктор педагогічних наук, професор Оліяр М.П., доктор педагогічних наук, професор Цюняк О.П., кандидат педагогічних наук, доцент Кіліченко О.І., кандидат педагогічних наук, доцент Барило С.Б., кандидат педагогічних наук, доцент Плетеницька Л.С., кандидат педагогічних наук, доцент Довбенко С.Ю.
Під час захисту виробничої практики здобувачі освіти показали високий рівень професійної підготовки, представивши фотозвіти та відеопрезентації своєї діяльності на базах практики. Вони поділилися враженнями та набутим досвідом виконання професійних обов’язків учителя початкових класів, а також продемонстрували здобуті навички й уміння, необхідні для успішної реалізації педагогічних функцій у початковій школі, включаючи організацію освітнього процесу, підтримку учнів та створення позитивного освітнього середовища. У процесі захисту було відзначено їхню креативність у підходах до викладання, що виявлялося у використанні інтерактивних та ігрових технологій, новітніх методик навчання. Здобувачі освіти підкреслили, що досвід, здобутий під час практики, став не лише шляхом до професійної майстерності, але й стимулом для їх подальшого навчання і професійного зростання.