07 листопада 2024 року у межах вивчення студентами IV курсу дисципліни «Толерантність в інклюзивному процесі» було проведено нестандартне практичне заняття на тему: «Уроки толерантності у закладах загальної середньої освіти: виховання позитивного ставлення до осіб з особливими потребами» (викладач – доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій Матвеєва Н.О.). На практичному занятті було використано нетрадиційні прийоми, методи та технології (інформаційно-комунікативні, імітаційні, інтерактивні, проблемні й технології навчання у співробітництві), що дозволили не лише закріпити навчальний матеріал та сформувати практичні уміння й навички, а й підвищили пізнавальний інтерес студентів до проблем інклюзії, сприяли формуванню педагогічного такту, підвищенню рівня світоглядної й професійної культури, розвитку емпатії.
З особливим захопленням студенти виконували запропоновані вправи й завдання різного рівня, обговорювали й аналізували проблемні ситуації (вчилися сприймати інформацію на слух без використання зорового контакту, орієнтуватися у просторі й визначати на дотик предмети, спілкуватися невербальною та жестовою мовою тощо), демонстрували різні способи вирішення складних завдань комунікації та взаємодії учасників освітнього процесу в умовах інклюзії.