Професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів на сучасному етапі неможлива без урахування тенденцій розвитку нової української школи, з одного боку, та запитів на ринку праці – з іншого. У контексті означеного викладачі кафедри початкової освіти та освітніх інновацій систематично підтримують тісні зв’язки з педагогами шкіл міста та області, вивчають їх досвід, долучаються до спільного розроблення наукових, навчально-методичних матеріалів, що можуть стати у нагоді, як вчителям-практикам, так і майбутнім фахівцям.
Одним із таких спільних доробків є посібник «Інновації в початковій школі: від теорії до практики» доцента Матвеєвої Н.О., укладений спільно з учителями ліцею № 23 імені Романа Гурика Івано-Франківської міської ради. Посібник присвячений психолого-педагогічному та організаційно-методичному аспектам професійної діяльності учителя з урахуванням вимог часу, суспільних потреб та можливостей здобувачів початкової освіти. Теоретичний матеріал та практичні рекомендації учителів-практиків, розміщені у посібнику, слугують закріпленню набутих знань студентів, практикоорієнтованості їхньої підготовки та підвищенню мотивації до подальшого саморозвитку.