ЗВІТНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ АСПІРАНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ

   26 березня 2025 р. на кафедрі початкової освіти та освітніх інновацій відбулося засідання підсекції звітної наукової конференції за участю викладачів і аспірантів. Доповідачі розкрили результати ґрунтовних наукових досліджень з актуальних для сьогодення тем. Зокрема аспірант О. В. Близнюк розкрив методичні підходи до підготовки майбутніх магістрів початкової освіти в умовах цифрової трансформації освіти; результати дослідження підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення шляхом інтеграції методів штучного інтелекту презентував аспірант О. О. Ветошкін; методологічні засади STEM-освіти у контексті цифровізації освітнього процесу розкрив у своїй доповіді аспірант І. М. Гайнюк; з інноваціями в роботі здобувачів шкільної освіти з медіатекстами ознайомив присутніх аспірант Н. М. Гайнюк; вплив війни на ментальне здоров’я населення розкрито в дослідженні Н. Галій.

   Серед інших тем, висвітлених у доповідях учасників конференції, такі:

  Цифрова трансформація освіти як чинник  розвитку інноваційного потенціалу майбутніх магістрів з інженерії програмного забезпечення − аспірантка Т. В. Гоцанюк.

  Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців з фінансів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації − аспірант І. М. Кізима.

   Методологічні основи підготовки вчителів інформатики до розвитку soft skills − аспірант І. Р. Ковбас.

  Особливості формування цифрової компетентності  у майбутніх  гірничих інженерів − аспірант Р. Кондрат.

  Нормативно-організаційні засади професійної підготовка фахівців з інформаційних технологій − аспірант В. В. Магас.

  Технологія дебатів у системі професійної підготовки фахівців з вищою освітою − аспірантка Н.  Котурбаш.

  Контент-аналіз проблематики здоров’язбережувальних досліджень у часі війни − аспірант П. П. Накладюк.

  Емоційний інтелект у роботі менеджера освіти − аспірант Н. Я. Пінчук.

  Інтегроване навчання  у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів − аспірантка О. Сорокаліта.

  Роль морально-етичних цінностей в інтелектуальному розвитку здобувачів початкової освіти − аспірант Н. В. Ткачишин.

   Управління якістю освіти в кризових умовах − аспірант К. А. Шуригін.

  Аспірант С. М. Сидорів запропонував увазі учасників конференції результати завершеного дослідження з теми «Мотиваційно-ціннісна готовність майбутніх учителів початкових класів до створення інклюзивного освітнього середовища».

   Жваві дискусії та безліч запитань, які виникли під час конференції ще раз підтверджують, що на педагогічному факультеті сформовано гідний науковий потенціал, який у майбутньому не тільки стане запорукою успішного розвитку Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, але й освітньої галузі загалом. Пишаємося!