8 травня 2025 року на кафедрі початкової освіти та освітніх інновацій відбувся захист виробничої практики студентів 3 курсу денної форми навчання, яка є складовою частиною освітньої програми підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності А3 «Початкова освіта».
Метою проходження виробничої практики було закріплення та поглиблення фахових знань здобувачів вищої освіти, формування ключових і професійних компетентностей, набуття практичного досвіду здійснення освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти, розвиток професійної самосвідомості та педагогічної рефлексії. У процесі проходження практики студенти мали можливість реалізувати знання з психолого-педагогічних, методичних та спеціальних дисциплін у реальному освітньому середовищі.
Базами практики були: Ліцей №4 Івано-Франківської міської ради, Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради, Ліцей №11 Івано-Франківської міської ради, Ліцей №12 Івано-Франківської міської ради, Ліцей №23 імені Романа Гурика Івано-Франківської міської ради, Ліцей № 25 Івано-Франківської міської ради, Початкова школа №26 Івано-Франківської міської ради, Католицька школа святого Василія Великого, Івано-Франківський приватний заклад ліцей «ВС СКУЛ», Івано-Франківський приватний ліцей «IT Step School», Початкова школа імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради, Тяпчанський ліцей імені Ольги Дучимінської Долинської міської ради Івано-Франківської області, Узинська гімназія Івано-Франківської міської ради, Черемошнянський ліцей Білоберізької сільської ради, Долішньозалучанський ліцей імені Яреми Гояна Снятинської міської ради Коломийського району Івано-Франківської області, Порогівський ліцей Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області, Підліський ліцей Загвіздянської сільської ради Івано-Франківської області, Чорноморський ліцей №6 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області.
Під час захисту студенти презентували індивідуальні звіти про результати практичної діяльності, продемонстрували методичні розробки, дидактичні матеріали, фрагменти конспектів проведених уроків, візуальні та мультимедійні матеріали. У своїх виступах майбутні фахівці здійснили огляд набутих професійних кмпетентностей, представили результати самооцінювання педагогічної ефективності, визначили напрями подальшого професійного зростання. Керівник практики доцент Любомира ІЛІЙЧУК відзначила відповідальне ставлення студентів до своїх обов’язків на базах практики, сформованість організаційно-комунікативних умінь, здатність до педагогічної імпровізації, творчого підходу до реалізації освітніх цілей та уміння працювати в умовах Нової української школи.
Захист виробничої практики засвідчив належний рівень професійної підготовки здобувачів вищої освіти, їхню готовність до практичної реалізації трудових функцій учителя початкових класів та спроможність ефективно діяти в сучасному освітньому просторі.