24 квітня 2025 року доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій Любомира ІЛІЙЧУК взяла участь в інформаційній сесії-вебінарі «ErasmusBranch: Запровадження узгоджених спільних освітніх програм в Україні». Захід був організований Міністерством освіти і науки України спільно з Національним офісом Еразмус+ в Україні та зібрав представників закладів вищої освіти, освітніх експертів, координаторів міжнародних програм, розробників стандартів й освітніх програм. У межах вебінару розглядалися стратегічні та практичні аспекти створення і впровадження спільних освітніх програм між українськими та європейськими університетами, узгоджених із положеннями чинного законодавства та міжнародних стандартів якості.
Одна з тематичних сесій була присвячена реалізації положень Закону України «Про вищу освіту» та Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032 роки. У межах цієї сесії виступили:
- Олег ШАРОВ, генеральний директор директорату вищої освіти та освіти дорослих Міністерства освіти і науки України, який акцентував увагу на державній політиці щодо модернізації освітніх програм;
- Жанна ТАЛАНОВА, Заслужений діяч науки і техніки України, член-кореспондент НАПН України, головний науковий співробітник відділу забезпечення якості вищої освіти Інституту вищої освіти НАПН України, заступник координатора Національного офісу Еразмус+ в Україні, яка окреслила нормативно-правові та методичні аспекти розроблення спільних освітніх програм;
- Ірина ЗОЛОТАРЬОВА, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, експерт DAAD та EUA, яка представила сучасні підходи до забезпечення якості спільних програм та підкреслила роль агентства у підтримці освітніх реформ.
Участь у подібних заходах професійної комунікації сприяє не лише підвищенню рівня поінформованості науково-педагогічних працівників щодо кращих міжнародних практик у сфері вищої освіти, але й забезпечує розширення академічної мобільності, зміцнення партнерських зв’язків кафедри та університету із закордонними інституціями, що, у свою чергу, виступає важливою передумовою для подальшої інтеграції у європейський освітній та науковий простір.