НАСТАНОВЧА НАРАДА З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

28 березня 2023 року відбулася настановча нарада з питань організації виробничої практики для здобувачів 3 курсу денної форми навчання.

У процесі наради факультетський керівник практики, кандидат педагогічних наук, доцент Ілійчук Л.В., гарант ОП «Початкова освіта», кандидат педагогічних наук, доцент Кіліченко О.І., фахові керівники-методисти практики доктор педагогічних наук, професор Коваль П.М., доктор педагогічних наук, професор Котик Т.М., кандидат педагогічних наук, доцент Плетеницька Л.С., кандидат фізико-математичних наук, доцент Довгий О.Я., кандидат педагогічних наук, доцент Барило С.Б., кандидат педагогічних наук, доцент Матвеєва Н.О. ознайомили майбутніх фахівців із метою і завданнями практики, етапами та процедурою її проходження, визначили основні напрями діяльності здобувачів у закладах освіти, окреслили очікувані результати. Окрема увага була зосереджена на питаннях ведення звітної документації і захисту результатів виробничої практики.

На нараду були запрошені стейкхолдери, зокрема представники роботодавців, професіонали-практики і випускники ОП «Початкова освіта»: Загрійчук Л.М. – учитель початкових класів приватного ліцею «Перша ластівка» Івано-Франківської міської ради, Заслужений вчитель України, міжнародний тренер програми «Step by Step», тренер Нової української школи, експерт з питань сертифікації вчителів при МОН України; Дибовська О.В. – заступник директора початкової школи імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради, тренер Нової української школи; Гонтар А.Ф. – заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею №25 Івано-Франківської міської ради; Крутко І.П. – учитель початкових класів ліцею №18 Івано-Франківської міської ради, переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2023»; Коваль О.Б. – учитель приватної початкової школи «Католицька школа імені св. Василія Великого»; Береснєва О.В. – учитель початкових класів ліцею №23 імені Романа Гурика Івано-Франківської міської ради. У ході наради вони акцентували увагу здобувачів на окремі аспекти організації освітнього процесу в початковій школі з огляду ключових вимог Державного стандарту початкової освіти й реалізації основних положень Концепції Нової української школи. Під час наради були також обговорені питання поєднання теоретичної підготовки майбутніх фахівців із їх практичною діяльністю у закладах освіти, наголошено на практико-орієнтованій спрямованості освітньої програми, окреслено ключові напрями подальшої співпраці у контексті якісної реалізації ОП «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.