Упродовж березня–квітня 2025 року студенти 3 курсу спеціальності А3 «Початкова освіта» успішно реалізували комплекс профорієнтаційних заходів у межах проходження виробничої практики в закладах загальної середньої освіти. Організаційно-методичне наставництво діяльністю здобувачів вищої освіти здійснювала керівник практики, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій Любомира ІЛІЙЧУК.
У межах практичної підготовки було проведено 19 профорієнтаційних зустрічей, під час яких майбутні педагоги поінформували учнів про особливості та переваги навчання у Прикарпатському (Карпатському) національному університеті імені Василя Стефаника, етапи та умови вступної кампанії 2025 року, освітні та наукові можливості для студентів, міжнародні програми та стипендії, а також перспективи працевлаштування після завершення навчання. Окрему увагу було приділено презентації спеціальності А3 «Початкова освіта» як актуального напряму професійної підготовки, що відповідає сучасним запитам суспільства та викликам освітньої галузі. Студенти ознайомили здобувачів освіти з особливостями організації освітнього процесу на педагогічному факультеті, презентували результати власної навчальної, науково-дослідної та професійно-практичної діяльності в процесі здобуття фахової підготовки, поділилися власним досвідом участі в освітніх і наукових заходах, культурно-просвітницьких й волонтерських ініціативах.
Профорієнтаційні заходи були проведені у таких закладах освіти: Ліцей №4 Івано-Франківської міської ради; Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради; Ліцей №12 імені Івана Франка Івано-Франківської міської ради; Ліцей №23 імені Романа Гурика Івано-Франківської міської ради; Ліцей №25 Івано-Франківської міської ради; Семаківська філія Городенківського ліцею №1 імені Івана Данилюка Городенківської міської ради; Дубівський ліцей Дубівської сільської ради Івано-Франківської області; Войнилівський ліцей Войнилівської селищної ради Калуського району Івано-Франківської області; Перегінський ліцей №2 Перегінської селищної ради Івано-Франківської області; Спаський ліцей Спаської сільської ради Калуського району Івано-Франківської області; Озерянська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів Борщівської міської ради Тернопільської області; Івано-Франківський приватний ліцей «ВС СКУЛ».
Така ініціатива з реалізації профорієнтаційних заходів сприяє не лише розширенню комунікаційної взаємодії між університетом і закладами загальної середньої освіти, але й формуванню у старшокласників позитивного ставлення до педагогічної професії та свідомого вибору майбутньої спеціальності. Профорієнтаційна діяльність у такому форматі сприяє реалізації концепції безперервної педагогічної освіти, інтеграції теорії і практики, а також забезпеченню якісної підготовки здобувачів вищої освіти до професійної діяльності в умовах Нової української школи.