Сьогодні відбулася зустріч керівництва університету, робочої ініціативної групи викладачів і студентів педагогічного факультетів з відомим меценатом, реформатором, співзасновником інноваційного закладу освіти «БРЛ «Радовель» – Михайлом Весельським.
Під час відкриття зустрічі ректор університету професор Ігор Цепенда наголосив на важливості такого формату співпраці в процесі підготовки педагогів – майбутніх агентів змін в освіті.
Робоча група у складі доцентів і професорів кафедри початкової освіти – Тетяни Близнюк, Тетяни Качак, Оксани Кондур, Катерини Фомін під керівництвом професорки Інни Червінської презентувала авторські напрацювання та пропозиції щодо побудови нової моделі сучасного закладу освіти, представила цікаві концепції, форми, методи та технології становлення і розвитку школи нового формату, відкритої до батьків та громади.
Колектив робочої проєктної групи визначив складові побудови громадсько-активної школи, яка б стала осередком соціокультурного розвитку та єднання громади в складних умовах воєнного стану. І добрим прикладом такої діяльності є ліцей «БРЛ «Радовель». Адже як зазначає Михайло Весельський, – «БРЛ «Радовель» – це не просто ліцей, а освітнє середовище для дітей, учителів та батьків, де вони навчаються, розвиваються, практикують».
Під час зустрічі розглядалася система розвитку зростаючої особистості крізь призму гендерної моделі всебічного розвитку хлопчика/дівчинки. Учасниками робочої групи презентовано авторський колективний проєкт «Щаслива родина». Основним завданням якого є визначення необхідних умов та активних форм освітньої, соціально-педагогічної взаємодії педагогів, представників громади з учнями і батьками школярів.
Підсумовуючи результати зустрічі, перша проректорка університету, професорка Валентина Якубів, вказала на необхідність визначення подальших форм та напрямів співпраці науковців університету з педагогами та учнями ліцею «Радовель».
Здобувачі вищої освіти педагогічного факультету мали добру нагоду долучитися до дискусії, висловити свої міркування та бачення щодо організації процесу підготовки майбутнього педагога.