11 травня 2023 року на засіданні кафедри початкової освіти обговорювалося питання щодо внесення змін до оновлення освітньо-наукової програми «Професійна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) галузь знань 01 Освіта/Педагогіка. Освітня кваліфікація: доктор філософії з професійної освіти на основі внесених пропозицій стейкхолдерів.
Завідувач кафедри початкової освіти, доктор педагогічних наук, професор Руслана Романишин, зазначила, що проведення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм є однією з основних процедур системи забезпечення закладами вищої освіти якості освітньої діяльності та якості вищої освіти загалом. Така процедура повинна враховувати сучасні тенденції розвитку вищої освіти за спеціальностями, за якими здійснюється підготовка майбутніх докторів філософії, а також потреби стейкхолдерів. Завідувачка схвалила проєкт оновленої освітньо-наукової програми і запросила присутніх виступити із пропозиціями щодо удосокналення її змісту.
Гарант програми, доктор педагогічних наук, професор Оксана Цюняк ознайомила присутніх із пропозиціями стейкхолдерів (доктора педагогічних наук, професора, наукового співробітника Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України; доктор педагогічних наук, професор, декан факультету педагогіки, психології і соціальної роботи Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Федірчик Т.Д., усі з яких було враховано при оновленні ОНП, а також внесла пропозицію змінити у ОНП назву кафедри з «педагогіки початкової освіти» на «початкової освіти», у зв’язку з її реорганізацією 1 січня 2023 р.
Пропозиції щодо оновлення ОНП «Професійна освіта» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) галузь знань 01 Освіта/Педагогіка. Освітня кваліфікація: доктор філософії схвалили, затвердили (Протокол №6 від 11.05.2023 р.) та рекомендували до затвердження на науково-методичній раді та засіданні Вченої ради факультету.