Викладачі кафедри взяли участь в онлайн-вебінарі «Презентації авторських концепцій підручників для 1 класу»

20 лютого 2023 р. професори кафедри початкової освіти Марія Оліяр, Галина Русин, доцент Лариса Наконечна взяли участь в онлайн-вебінарі «Презентації авторських концепцій підручників для 1 класу».  Захід відбувся на базі Волинського національного університету імені Лесі Українки за участю викладачів Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, учителів-практиків. На вебінарі було представлено навчальний посібник у 6-и частинах  «Українська мова. Буквар» для 1 класу закладів загальної середньої освіти, схвалений МОН України до використання в освітньому процесі.  Автори інтегрованого навчального посібника – к.п.н., доцент кафедри  педагогічної інноватики педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Марія Чабайовська, учитель початкових класів спеціалізованої школи 1-III ст. ім. О. Маковея з поглибленим вивченням інформаційних технологій  та технологічних дисциплін м. Заліщики Тернопільської області, учитель вищої категорії, учитель-методист Світлана Кожушко,   учитель початкових класів Академічного ліцею імені Володимира Мельника Обухівської міської ради, учитель вищої категорії, учитель-методист Наталія Омельченко  –  розповіли, що розробка інтегрує функції посібника і робочого зошита.  Марія Чабайовська  зазначила, що у підготовці посібника використано  європейський досвід (італійський, німецький та ін.), розкрила концептуальні засади його побудови, висвітлила засади іноваційної методичної моделі навчання письма за генетичним методом. Учасники мали змогу детально ознайомитися зі змістом посібника, з інноваційними технологіями навчання читання й письма (персоніфіковані букви, завдання під QR-кодами,  мапа думок, комікси, інфографіка, сторітелінг, інформаційні технології, стратегії розвитку критичного мислення учнів,, робота в парах, групах та ін.),  методами і прийомами мотивації дітей до читання творів різних жанрів. Присутні взяли участь у змістовній дискусії, в ході якої автори відповіли на запитання, поділилися власним педагогічним досвідом.