ЗАХИСТ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ ОР «БАКАЛАВР» 013 СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПОЧАТКОВА ОСВІТА» (ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ) СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ

11 квітня 2024 року відбулася звітна конференція з виробничої (педагогічної) практики в закладах освіти студентів ІІ курсу ОР «бакалавр» 013 спеціальності «Початкова освіта» (заочної форми навчання) скорочений термін навчання, яку проходили студенти з 11 березня 2024 року до 5 квітня 2024 року.

Проходження виробничої практики є невід’ємною частиною підготовки майбутніх фахівців. Це не лише дозволяє студентам закріпити теоретичні знання, але й набути необхідні практичні навички для подальшої роботи у своїй галузі. Педагогічна практика є важливим етапом формування професійної компетентності, яка допомагає студентам стати кваліфікованими спеціалістами.

Проходження практики дозволило студентам поглибити розуміння реальних умов роботи та особливостей їхнього фаху, здобути практичні навички виконання професійних завдань, розвинути комунікативні вміння та спільну роботу в колективі. Цей досвід є надзвичайно цінним і може відігравати ключову роль у подальшому працевлаштуванні після закінчення навчання.

Під час захисту  практики студентки відкрили перед аудиторією основні аспекти професійної діяльності вчителя початкових класів у закладах освіти. Вони представили цікаві презентації зі здійснених форм роботи та розповіли про власний практичний досвід. Студентки зазначили, що  велике значення отриманого під час практики досвіду, який допоміг їм розвинути ключові навички, такі як ефективна комунікація, спільна робота в колективі та вміння вирішувати проблеми. Також проходження виробничої (педагогічної) практики у навчальних закладах дало студенткам можливість налагодити контакти з можливими майбутніми роботодавцями та іншими фахівцями у галузі освіти, що відкрило для них нові перспективи та можливості у майбутній професійній кар’єрі.

Методист практики Качмар Олександра Василівна підняла питання про наявність булінгу у закладах освіти під час практики та зазначила, що це серйозна проблема, яка може зашкодити психологічному та емоційному стану учнів і нарушити процес навчання. Вона підкреслила, що для запобігання булінгу важливо створити сприятливе середовище, розвивати емоційні навички і впроваджувати ефективні методи виявлення та реагування на такі ситуації, що потребує спільної дії всіх учасників освітнього процесу. Варто відзначити, що студенти, які проходили практику в цих закладах освіти, не зустрічалися із випадками булінгу.

На завершення, керівник практики Копчук-Кашецька Марія Степанівна,  щиро подякувала всім викладачам та студентам за їхню  працю та зусилля під час цієї практики. Ваша відданість і майстерність були неймовірно важливі для успішного проведення цього етапу навчання.