Близнюк Тетяна Олександрівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій,

фахівець із використання освітніх інновацій

Центру інноваційних освітніх технологій «PNU-Eco System»

https://orcid.org/0000-0002-0558-2201

https://www.webofscience.com/wos/author/record/HJZ-4575-2023

e-mail: tetyana.blyznyuk@pnu.edu.ua 

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

У 1998 року закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, спеціальність “Англійська мова і література”, кваліфікація за дипломом: філолог, викладач англійської мови і літератури.

У 2012 року захистила кандидатську дисертацію на тему «Виховання у старшокласників готовності до вибору професії вчителя» – 13.00.07 – теорія і методика виховання у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського, м. Вінниця.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (2012 р.),

Вчене звання доцента (2013);

Загальний стаж роботи у ЗВО ІІІ-ІV рівня акредитації – понад 20 років.

Основні наукові та навчально-методичних публікації (2021-2024):

  1. Budnyk Olena, Vasianovych Hryhorii and Blyznyuk Tetyana. Socio-Pedagogical Model of Inclusive Education. Budnyk, O., & Sydoriv, S. (Eds.). (21 Mar. 2024). The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131 https://brill.com/display/title/69456?fbclid=IwAR0HznruKiXF3G9pR152SgL4F3eBfvwNtEiRQnYyh8-ULOGgPXWxbDMT08s 
  2. Budnyk Olena, Chervinska Inna, Blyznyuk Tetyana and Fomin Kateryna. Cooperation between Teachers and Parents of Children Who Have Disabilities. Budnyk, O., & Sydoriv, S. (Eds.). (21 Mar. 2024). The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands:Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131 https://brill.com/display/title/69456?fbclid=IwAR0HznruKiXF3G9pR152SgL4F3eBfvwNtEiRQnYyh8-ULOGgPXWxbDMT08s 
  3.  Blyznyuk Tetyana and Sydoriv Sergiy. Celebrating Diversity: A Person-Centered Approach in Inclusive Education. Budnyk, O., & Sydoriv, S. (Eds.). (21 Mar. 2024). The Space of Inclusive Education. Leiden, The Netherlands: Brill. https://doi.org/10.1163/9789004688131 https://brill.com/display/title/69456?fbclid=IwAR0HznruKiXF3G9pR152SgL4F3eBfvwNtEiRQnYyh8-ULOGgPXWxbDMT08s 
  4. Kachak, T., Blyznyuk, T., Krul, L., Voloshchuk, H., & Lytvyn, N. (2022). Investigación de literatura infantil: aspecto recepptivo-estético / Children’s literature research: receptive-aesthetic aspect. Apuntes Universitarios, 2022: 12 (3), July-September. pp. 76-93. ISSN: 2304-033 https://doi.org/10.17162/au.v12i3.1104 https://apuntesuniversitarios.upeu.edu.pe/index.php/revapuntes/article/view/1104/894 
  5. Качак Т.Б., Близнюк Т.О., Бай І.Б. (2024). Розвиток у молодших школярів художньо-образного мовлення. Інноваційна педагогіка. Випуск 67. Т.1. С. 99 – 102. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/67.1.21 http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/67/part_1/23.pdf 
  6. Blyznyuk, T., & Kachak, T. (2024). Benefits of Interactive Learning for Students’ Critical Thinking Skills Improvement. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 11(1), 94–102. https://doi.org/10.15330/jpnu.11.1.94-102
  7. Blyznyuk T. & Yatsiv S. (2024). Digital tools Flipgrid and Kahoot in teaching Еnglish in primary scool: glimpses of methodolody. Scientific-pedagogical journal “Educational Horizons”. 2024. № 1 (58). 50–56. Available at: https://www.ippo.if.ua/images/stories/Osvitjanske_slovo/obrii_1_24.pdf
  8. Прокопів Л.М., Стинська В.В., Близнюк Т.О. (2024). Історіографічний дискурс застосування інноваційних технологій у ЗВО України (кінець ХХ – початок ХХІ cт.). Перспективи та інновації науки. 2 (36). 428-440.https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-2(36)-428-440  http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/9279  
  9. Качак Т., Близнюк Т. Війна в сучасній українській літературі для дітей та юнацтва. Наукові записки. Серія: Філологічні науки. 2024. N 2 (209). 151-157. https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-209-23 
  10. Качак, Т., Близнюк, Т., & Яців, С. (2024). Цифрові інструменти аналізу текстів зі студентами філологічних і педагогічних спеціальностей. NewInception, (1-2 (15-16), 55–63. https://doi.org/10.58407/NI.24.1-2.5 https://newinception.com.ua/index.php/newinception/article/view/147 
  11. Kachak, T., & Blyznyuk, T. (2024). Children’s Voices of War Victims in “Stolen Child” by Marsha Forchuk Skrypuch. Children’s Literature: Interdisciplinary Discourse, 1(1), 67–77. https://doi.org/10.15330/clid.1.1.67-77
  12. Tetiana Kachak, Tetyana Blyznyuk, Olena Budnyk, Halyna Lemko. Development of future teachers’ media literacy: model of integration of media education into academic courses. Revista Inclusiones. Volumen 8–Número Especial – Abril / Junio 2021 pp. 115-129. ISSN 0719-4706.
  13. Kachak, Tetiana; Budnyk, Olena; Blyznyuk, Tetyana. Development of reading culture of school children: results of theoretical and empirical research. Revista Inclusiones Vol: 8 num Especial (2021): 62-76. (ISSN 0719-4706) https://revistainclusiones.org/index.php/inclu/article/view/218
  14. Budnyk, O., Kachak, T., Blyznyuk, T., Rostykus, N., & Boiko, H. (2021). Printed and e-book: problems of choice of modern students of the university. Revista Tempos e Espaços em Educação, 14(33), e15913. http://dx.doi.org/10.20952/revtee.v14i33.15913
  15. Marios Papaevripidou, Olena Budnyk, Tetyana Blyznyuk, Geogre Olympiou.  Peculiarities of organization of pedagogical practice for future teachers of primary school in Ukraine and Cyprus: comparative analysis. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian national university. Scientific edition. Series of Social and Human Sciences. – Vol. 9, no. 1 (2022), 82-91.
  16. Tetyana Blyznyuk. Trainings as a kind of informal education and their efficiency for educational process: experience and prospects. Гірська школа українських Карпат: науково-методичний журнал. 2022. Вип. 26. С. 5-11.
  17. Tetyana Blyznyuk, Tetiana Kachak, Iryna Dutka. Formation of value orientations of school students in the context of language and literature education and distance learning. Scientific-pedagogical journal “Educational Horizons”. – 2022. – № 2 (23). – P. 19-21.
  18. Blyznyuk Tetyana, Olena Budnyk, Tetiana Kachak. Boom in distance learning during the coronavirus pandemic: challenges and possibilities. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian national university. Scientific edition. Series of Social and Human Sciences. – Vol. 8, no. 1 (2021), 90-98.
  19. Tetyana Blyznyuk., Tetiana Kachak. Еffective means of formation of socio-cultural competence of junior school children. Гірська школа українських Карпат: науково-методичний журнал. 2021. Вип. 25. С. 48-53.
  20. Тetyana Blyznyuk. Defining and conceptualizing geocultural scientific literacy. Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С.71-79. ISBN 978-966-640-497-1
  21. Тetyana Blyznyuk. Formation of teachers’ digital competence: domestic challenges and foreign experience Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С.144-151. ISBN 978-966-640-497-1.  
  22. T. Blyznyuk, O. Trotsenko. Electronic educational resources as a means of formation of digital competence of primary school students in the process of online and offline education . Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С. 172-184. ISBN 978-966-640-497-1
  23. Tetyana Blyznyuk. Unsupervised use of gadgets as a cause of cyberbullying among primary school children. Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С. 221-232. ISBN 978-966-640-497-1
  24. Tetyana Blyznyuk. Еducational innovations and technological advancement in Еnglish language teaching: training teachers for NUS. Цифрова освіта: збірник наукових праць / за ред. І. Цепенди та О. Будник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. С. 261-269. ISBN 978-966-640-497-1
  25. Tetyana Blyznyuk. Development of time management skills as an integral component of professional skills of future teachers of the XXI century. Modern directions of improving the quality of pedagogical activity in the context of the educational   modernization process. Monograph. Katowice: Publishing House of University of Technology, 2022. 224-240.
  26. Tetyana Blyznyuk. Country Study: The United Kingdom, the United States of America. Second Edition. Textbook. Ivano-Frankivsk, 2022, 158 p.
  27. Tetyana Blyznyuk, Kateryna Fomin. Test your English. Textbook with tasks. Ivano-Frankivsk: Kushnir H.М., 2022. 274 p.
  28. Tetyana Blyznyuk. Geocultural Scientific Literacy. Textbook. Ivano-Frankivsk, 2021. – 103 p. ISBN 978-966-640-502-2
  29. Близнюк Т. Цифрові інструменти для онлайн і офлайн навчання. Навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. – 64 с. ISBN 978-966-640-499-5
  30. Tetyana Blyznyuk. Practical Grammar of English. Edition 2. Textbook. Ivano-Frankivsk: Publisher Kushnir H.М., 2021. 179 p. ISBN 978-617-7926-21-3

Публікації

Підвищення кваліфікації та навчальні стажування у університетах США (Університет Східного Теннессі, Джонсон Сіті, Західна Вірджинія, 2014) та Європейських та вітчизняних:

    1. «Інноваційні інструменти онлайн-навчання» (27 акад. год.). Університет Деусто (м. Більбао, Іспанія), 19-23 березня 2018р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
    2. «21st skills – innovative learning» («Навички ХХІ ст. – інноваційне навчання») (31 акад. год). Краківська гірничо-металургійна академія (м. Краків, Республіка Польща), 10-13 квітня 2018 р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
    3. «Використання цифрових технологій у початковій освіті» – (31 акад. год). Кіпрський університет (м. Нікосія, Республіка Кіпр) – (32,5 акад.год.), 4-8 червня 2018 р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
    4. Партнерство у створенні дослідницьких середовищ для уроків у початковій школі з використанням платформи Go-Lab Ecosystem – 19.09.2018-21.09.2018 р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
    5. Go-Lab Ecosystem and inquiry learning: teaching critical thinking skills (32 академ. год.) спільно з експертами Кіпрського університету в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К. Д. Ушинського, м Одеса. 13-16 травня 2019р. (у рамках міжнародного проекту програми ЄС Еразмус + КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (сертифікат).
    6. Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) на базі Центру українсько-європейського наукового співробітництва на тему «Засоби і прийоми, які сприяють розвитку й комунікації педагогів та дітей з особливими освітніми потребами», свідоцтво № ADV-300110-PSI від 12.03.23 року. (180 год. 6 кредитів ECTS).

Автор понад 120 публікацій, з них у виданнях, що входять до наукометричної бази Web of Science з імпакт-фактором та виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України категорії Б, одноосібна монографія, розділи до монографій, опубліковані в Україні та за кордоном, підручники, навчально-методичні посібники українською й англійською мовами, та ін. праці.

  • У команді ЦІОТ «PNU-EcoSystem» з 2019: сертифікований тренер із використання цифрових інструментів у навчальному процесі та освітніх інновацій.
  • Член редколегії, літературний редактор і коректор журналу «Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Scientific edition. Series of Social and Human Sciences». 
  • https://journals.pnu.edu.ua/index.php/jpnu/about/editorialTeam 
  • Головний співредактор журналу «Дитяча література: інтердисциплінарний дискурс» Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника з 2024р. Ідентифікатор медіа: R30-02739 (Зареєстровано Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення. Рішення № 1776  від 23.05.2024)
  • https://journals.pnu.edu.ua/index.php/clid/about/editorialTeam 
  • Член редколегії монографії. Modern directions of improving the quality of pedagogical activity in the context of the educational modernization process. Monograph. Katowice: Publishing House of University of Technology, 2022.
  • Керівник наукового гуртка «SPEAK UP» «РОЗМОВЛЯЄМО АНГЛІЙСЬКОЮ» – мета – популяризація спеціалізації «Початкова освіта. Англійська мова і література» – зйомки відеороликів .

Міжнародна діяльність, участь у проєктах:

  1. У складі академічної групи з реалізації проекту ЄС ERASMUS+ КА2 № 586098-ЕРР-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, «Модернізація педагогічної вищої освіти за допомогою інноваційних методів викладання – МоРЕD», який присвячений модернізації навчальних планів педагогічних ВНЗ України шляхом впровадження найсучасніших методик викладання із використанням ІКТ та методів дослідження результатів. (2017-2021).
  2. Участь у міжнародному проекті з медіаграмотності для викладачів ЗВО та ІППО у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних досліджень та обмінів (IREX in Ukraine) у партнерстві з Академія Української Преси, Міністерство освіти і науки України за підтримки посольств Великої Британії та США  (2019-2021)
  3. Учасник міжнародного проєкту “We want to speak Ukranian (A5 Children’s Picturebook) ініційованому ірландськими науковцями Bláithín Breathnach та Dr. Lindsay Myers (2022).

Розробник 10 англомовних навчальних дисциплін