Ілійчук Любомира Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент, 

доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій

https://orcid.org/0000-0003-4274-6903

https://www.webofscience.com/wos/author/record/AHE-9858-2022

https://www.researchgate.net/profile/Liubomyra_Iliichuk

https://scholar.google.com.ua/citations?user=rMzCsfgAAAAJ&hl=uk

e-mail: liubomyra.iliichuk@pnu.edu.ua

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Ілійчук Любомира Василівна у 2004 році закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, вчителя музики у початкових класах.

З 2004 по 2007 рр. навчалася в аспірантурі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

У 2007 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Організаційно-педагогічні засади природоохоронної діяльності учнів молодших класів на західноукраїнських землях (1919-1939 рр.)» за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.

З 2007 по 2008 рр. – асистент кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

З 2008 року по 2010 рр. – асистент кафедри теорії та методики початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

3 2010 р. і до сьогодні доцент кафедри теорії та методики початкової освіти (з 2024 р. – доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій) Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

У 2013 році отримала вчене звання доцента кафедри теорії та методики початкової освіти.

Статті у виданнях, які входять до наукометричних баз даних:

  1. Vorobyova O., Horokhova M., Iliichuk L., Tverezovska N., Drachuk O., Artemchuk L. ISO Standards as a Quality Assurance Mechanism in Higher Education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. № 14 (2). Р. 7388. DОІ: https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/567
  2. Kurinna А., Iliichuk L., Mamicheva O., Nesterenko T., Romanova I., Pinchuk Y. Formation of Rhetorical Competence in University Applicants as a Necessary Factor for Successful Professional Activity. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2022. № 14 (4). Р. 230–242.  DОІ:  https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/639
  3. Romanyuk R., Maftyn L., Iliichuk L., Vasylyk M., Tarangul L. The use of modern technologies to enhance the quality of teaching at higher education institutions. Amazonia Investiga. 2023. № 12(68), Р. 224–235.  DОІ: https://doi.org/10.34069/AI/2023.68.08.21 
  4. Leleka V., Loiuk O., Maidanyk O., Iliichuk L., Shapochka, K. Possibilities of using smart technologies in the higher education system for high-quality training of specialists. Revista Eduweb. 2023. № 17(4). Р.165–182.  DОІ: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.04.16 
  5. Dorofeyeva, O., Iliichuk, L., Melnyk, T., Taratuta, S., Tulin, K. The use of mobile applications in higher education institutions to enhance the quality of the educational process. Amazonia Investiga. 2024. № 13(78). Р. 162–176. DОІ: https://doi.org/10.34069/AI/2024.78.06.14 

Статті у зарубіжних виданнях:

  1. Bilavych G., Vlasii O., Kohanovska O., Iliichuk L., Blavt O., Kondur O., Oliiar M., Matishak M., Malona S., Savchuk B. Development Of Motor Activity Of Primary School Students Under Conditions Of Digitalization Of Education And Distance Learning Caused By The Covid-19 Pandemic. The 7th International Conference of the Universitaria Consortium in Physical Education, Sport and Physiotherapy (November 1213). Romania, 2021. P. 5159. URL: http://www.edlearning.it/ebook/EY12.pdf 
  2. Andreikova I., Moiseienko N., Boichuk P., Iliichuk L., Fedchenko K., Bezliudnyi O., Sopivnyk R. Ensuring the Quality of Higher Education in the United Kingdom Using Informatization. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22. № 11. Р. 324–330. DOI:  10.22937/IJCSNS.2022.22.11.48

Статті, включені до переліку фахових видань України:

  1. Ілійчук Л. В. Електронні підручники для Нової української школи: пропозиції та досвід впровадження. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: Педагогічні науки). 2020. № 4 (65). С. 83–89. DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2020.4.10 
  2. Iliichuk L., Vorobets O. Psychological and pedagogical features of students’ adaptation to studying at higher education institutions. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2020. Vol. 7. № 1. C. 184–191. DOI: https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.184-191 
  3. Ілійчук Л. Електронний підручник як інноваційний засіб навчання. Освітні обрії. 2020. Том 50. № 1. С. 6165. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.61-65  
  4. Iliichuk L. Development of civic competencies of students: new approaches and practices under NUSH. Гірська школа Українських Карпат. 2021. № 24. С. 104–107. DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2021.24.104-107 
  5. Ілійчук Л. В. Моніторинг якості освіти : концептуальні підходи та проблеми класифікації. Нова педагогічна думка. 2021. Т. 108. № 4. С. 42–48. DOI: https://doi.org/10.37026/2520-6427-2021-108-4-16-19
  6. liichuk L. Academic іntegrity as an important component of the quality assurance system of higher education. Гірська школа Українських Карпат. 2021. № 25. С. 5–8. DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2021.25.5-8
  7. Ілійчук Л. В. Моніторинг як важлива складова системи забезпечення якості вищої освіти. Молодь і ринок. 2021. №7-8 (193194). С. 73–77. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2021.242601
  8. liichuk L. Student-centered approach in the system of quality assurance of professional training of future professionals. Гірська школа Українських Карпат. 2022. № 26. С. 70–74.  DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2022.26.70-74
  9. Ілійчук Л. В. Показники забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного навчання. New Іnception. 2022. № 34 (910). С. 5767.  DOI: https://doi.org/10.58407/NI.22.3-4.5
  10. Ілійчук Л. В. Сучасні стандарти та показники оцінювання якості вищої освіти в Україні. Науковий журнал Хортицької національної академії. (Серія: Педагогіка. Соціальна робота). 2022. Вип. 2 (7). С. 47–60. DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-7-5
  11. Ілійчук Л. В. Феномен якості вищої освіти у сучасному науковому дискурсі. Проблеми освіти. 2022. Вип. 2 (97). С. 5–22. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-97.2022.01
  12. Iliichuk L. Modern university social responsibility: conceptual basis and development directions in the context of higher education quality assurance. Гірська школа Українських Карпат. 2022. № 27. С. 22–27. DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.22-27
  13. Іliichuk L. Ukrainian education in the conditions of war: new challenges, threats and vectors of changes in the context of ensuring the quality of education. Гірська школа Українських Карпат. 2023. № 28. С. 16–21. DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2023.28.16-21
  14. Ілійчук Л. В. Забезпечення якості вищої освіти в умовах воєнного стану : результати інформаційно-аналітичних досліджень. New Inception. 2023. № 12 (1112). С. 4755. DOI: https://doi.org/10.58407/NI.23.1-2.4
  15. Ілійчук Л. В. Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу як індикатор якості освіти в умовах воєнного стану. Науковий журнал Хортицької національної академії. (Серія : Педагогіка. Соціальна робота). 2023. Вип. 2 (9). С. 23–30.  DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-20
  16. Іliichuk L. Institutional audit as a key instrument for ensuring the quality of education. Гірська школа Українських Карпат. 2023. № 29. С. 11–16.  DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2023.29.11-16
  17. Ілійчук Л. В. Особливості функціонування закладів вищої освіти в умовах воєнного стану крізь призму забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців. Проблеми освіти. 2023. № 2 (99). С. 6–23.  DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-99.2023.01
  18. Іliichuk L., Tsiuniak O., Vorobets O. Ensuring the quality and accessibility of education in times of war: guidelines and initiatives of the international community. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2024. Vol. 11. № 1. С. 39–49. DOI: https://doi.org/10.15330/jpnu.11.1.39-49 
  19. Ілійчук Л. В. Інноваційні педагогічні технології у контексті розвитку системи забезпечення якості освіти. Acta Paedagogiсa Volynienses. 2024. № 3. С. 16–25. DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2024.3.3
  20. Tsiuniak O., Іliichuk L., Riznyk V., Kondur O. Professional values of a modern teacher as the basis for ensuring the quality of education during war conditions. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2024. Vol. 11. № 3. С. 68–74. DOI: https://doi.org/10.15330/jpnu.11.3.68-74
  21. Ілійчук Л. Академічна мобільність як стратегічний вектор якісної підготовки майбутніх фахівців в епоху глобалізації та розвитку освітніх інновацій. Проблеми освіти. 2024. № 2 (101). С. 24–43. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-101.2024.02 
  22. Ілійчук Л. Вплив штучного інтелекту на якість освіти : можливості, виклики та загрози. Науково-педагогічні студії. 2024. Вип. 8. С. 232–248. DOI: https://doi.org/10.32405/2663-5739-2028-8-232-248

Монографії / розділи монографій:

  1. Ілійчук Л. Електронні підручники для нової української школи: проблеми та перспективи впровадження. Нова українська школа у гірському регіоні України: теорія, практика, досвід : монографія / за наук. ред. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В.Стефаника». Івано-Франківськ : Супрун В.П. 2020. С. 89–102.
  2. Ілійчук Л. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах неперервної освіти. Наступність у реформуванні системи освіти в гірському регіоні України : колективна монографія / за наук. ред. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Франківськ : Супрун В.П., 2021. С. 328–340.
  3. Ілійчук Л., Воробець О.Д. Адаптація студентів до навчання у системі внутрішнього забезпечення якості освіти ЗВО. Наступність у реформуванні системи освіти в гірському регіоні України : колективна монографія / за наук. ред. Оліяр М.П.; ДВНЗ «ПНУ ім. В. Стефаника». Івано-Франківськ : Супрун В.П., 2021. С. 328–340.
  4. Ілійчук Л. Управління якістю професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія / за заг. ред.: В.В.Іванишин. Кам’янець-Подільський : Заклад вищої освіти «Подільський державний університет».  Херсон : Олді+, 2022. С. 124–133.

Наукові інтереси: якість вищої освіти, моніторинг якості вищої освіти, якість освітньої діяльності закладів вищої освіти, сучасні тенденції забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, зокрема в умовах освітніх ризиків.

Наукова діяльність: автор понад 160 наукових праць, опублікованих в українських і міжнародних фахових виданнях, періодичних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus і Web of Science, колективних монографій, публікацій навчально-методичного характеру.

Експертна діяльність: 

  • Експерт з акредитації освітніх програм (спеціальність 013 Початкова освіта) Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (протокол засідання НАЗЯВО № 24 (41) від 15.12.2020 р.). 
  • Експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національного агентства кваліфікацій (протокол засідання НАК № 26 (62) від 29.12.2021 р.). 
  • Експерт з проведення експертизи електронних версій підручників, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (науково-методична експертиза) Інституту модернізації змісту освіти МОН України (наказ МОН України № 74 від 02.11.2020 р.). 
  • Експерт з проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти Державної служби якості освіти України (сертифікат № ІФОІППО № 02136376/000007-24 від 17.01.2024 р.).  
  • Експерт з оцінювання професійних компетентностей вчителів початкових класів під час сертифікації – 2024 Державної служби якості освіти України (сертифікат ПКП № 0549 від 20.03.2024 р.). 
  • Експерт з акредитації у сфері фахової передвищої освіти Державної служби якості освіти України (наказ ДСЯО України № 251 від 25.09.2024 р.).
  • Експерт для проведення наукової та науково-технічної експертизи об’єктів експертизи у сфері наукової та науковотехнічної діяльності за науковими напрямами, за якими буде здійснюватися експертиза (спеціальність 013 Початкова освіта, 011 Освітні, педагогічні науки) Міністерства освіти і науки України (наказ МОН України № 982 від 12.07.2024 р.). 

Участь у міжнародних наукових проєктах: 

  1. Швейцарсько-український проєкт DOCCU «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» за темою «Формування громадянських компетентностей у майбутніх учителів початкової школи» (свідоцтво № 22052018-32 від 22.05.2018 р.). 
  2. Міжнародний проєкт програми Європейського Союзу Erasmus+ напряму КА2 № 586098-ЕРР-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED», навчання за курсом «Training for the academic staff of the PNU: implementation of best European practices in educational process» (сертифікат від 31.05.2019 р.). 
  3. Міжнародний проєкт «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольства Сполучених Штатів Америки та Посольства Великої Британії в Україні, в партнерстві з МОН України та Академією української преси, онлайн-навчання з інфомедійної грамотності для викладачів закладів вищої освіти та інститутів післядипломної педагогічної освіти (сертифікат № L2D-Ed-836 від 02.11.2020 р.). 
  4. Міжнародний проєкт Erasmus+ напряму КА2 «Розвиток потенціалу вищої освіти» № 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)», участь у стратегічній сесії на тему «Тeaching and administrative excellence in vocational and professional pre-higher education of ukraine: partnership and Еuropean standards» / «Педагогічна та управлінська досконалість у професійній та фаховій передвищій освіті України: партнерство та європейські стандарти» (сертифікат № UEPA-SS1-2021-168 від 29.11.2021 р.). 
  5. Міжнародний проєкт Jean Monnet Module of the Erasmus+ Programme of the European Union «Ukraine – EU: Intercultural Communication in Education» (620354-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE), участь у сесії: «Intercultural Communication in Education: Experience of Implementing Projects» (сертифікат № 842/2021 ВІД 20.05.2021 р.). 

Підвищення кваліфікації, стажування: 

  1. Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) у формі неформальної освіти у рамках Швейцарсько-українського освітнього проєкту DOCCU «Розвиток громадянських компетентносте й в Україні» за темою «Формування громадянських компетентностей у майбутніх учителів початкової школи» обсягом 150 годин (5 кредитів ECTS), яке відбулося з 12.03.2018 р. по 22.05.2018 р. (свідоцтво № 22052018-32 від 22.05.2018 р.). 
  2. Міжнародне стажування на тему «Fundraising and Organization of Project Activities in Educational Establishments: European Experience» («Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід») (м. Краків, Польща)обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS), яке відбулося з 11.09.2021 р. по 17.10.2021 р. (сертифікат № SZFL-000679). 
  3. Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) за програмою «Бренд науковця та цифровізація освіти» обсягом 240 год. (8 кредитів ECTS) (ГО «Інноваційний університет»), яке відбулося з 17.02.2023 р. по 31.03.2023 р., (сертифікат № 1678). 
  4. Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) на тему «Цифрова трансформація вищої освіти» обсягом 180 годин (6 кредитів ЄКТС), яке відбулось з 01.04.2023 р. по 12.05.2023 р. (свідоцтво ПК № 24366800/000334-23 від 12.05.2023 р.). 
  5. Міжнародне стажування на тему «Interactive technologies of blended learning in the training of bachelor’s and master’s degrees in the countries of the European Union and Ukraine» («Інтерактивні технології змішаного навчання у підготовці бакалаврів та магістрів у країнах Європейського Союзу та Україні») (Польща, м. Люблін) обсягом 45 годин (1,5 кредити ЄКТС), яке відбулось з 10.07.2023 р. по 17.07.2023 р. (сертифікат ES № 14965 від 17.07.2023 р.). 
  6. Міжнародне стажування на тему «Міжнародний науково-педагогічний досвід дотримання академічної доброчесності в закладах освіти» («International scientific and pedagogical experience in maintaining academic integrity in educational institutions») (м.Осло, Королівство Норвегія) обсягом 180 годин (6 кредитів ЄКТС), яке відбулось з 15.01.2024 р. по 15.03. 2024 р. (сертифікат KN № 1503118 від 15.03.2024 р.). 
  7. Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) за програмою «Освітянин для майбутнього покоління» обсягом 240 год. (8 кредитів ECTS) (ГО «Інноваційний університет»), яке відбулося з 02.02.2024 р. по 26.04.2024 р, (сертифікат № 1984).

Підвищення кваліфікації в рамках неформальної та інформальної освіти:

  1. Підвищення кваліфікації за програмою «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (ГО «Прогресильні»), яке відбулось з 15.03.2023 р. по 19.04.2023 р.) (сертифікат № ПВ-0119 від 01.05.2023 р.).
  2. Підвищення кваліфікації за програмою «Цифрова трансформація вищої освіти» обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) (Інститут цифровізації освіти НАПН України), яке відбулось з 05.10.2023 р. по 31.10.2023 р. (сертифікат № 5652023 від 15.11.2023 р.).
  3. Підвищення кваліфікації за програмою «7 днів прогресильності: створюємо сучасне освітнє середовище» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS) (ГО «Прогресильні»), яке відбулося з 09.10.2023 р. по 15.10.2023 р. (сертифікат № ПК-089).
  4. Підвищення кваліфікації за програмою «Штучний інтелект та майбутнє освіти» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS) (ГО «Прогресильні»), яке відбулося з 07.11.2023 р. по 23.11.2023 р. (сертифікат № ШІ-0670).
  5. Підвищення кваліфікації за програмою «Підготовка експертів із проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS) (Управління державної служби якості освіти в Івано-Франківській області) (сертифікат ІФОІППО 02136376/000007-24 від 17.01.2024 р.).
  6. Підвищення кваліфікації за програмою «Підвищення кваліфікації експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти» обсягом 75 год. (2,5 кредити ECTS) (Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти) (сертифікат № 0228/2024 (301) від 21.02.2024 р.).
  7. Підвищення кваліфікації за програмою «Підготовка експертів до оцінювання професійних компетентностей вчителів початкових класів під час сертифікації – 2024» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS) (Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» ДСЯОУ) (сертифікат ПКП № 0549 від  20.03.2024 р.).
  8. Підвищення кваліфікації за програмою «Прогресильне викладання: інтенсив від Острівців» обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС), яке відбулось з 04.03.2024 р. по 04.04.2024 р. (сертифікат № 00133 від 04.04.2024 р.).
  9. Підвищення кваліфікації за програмою «Розроблення професійних стандартів» обсягом 45 год. (1,5 кредит ECTS) (Національне агентство кваліфікацій) (сертифікат № 1002 від 11 квітня 2024 р.).
  10. Підвищення кваліфікації за програмою «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS), яке відбулось з 25.06.2024 р. по 16.07.2024 р. (ДНУ «Український інститут науково-технічної експертизи та інформації») (сертифікат № 25062024/126 від 29.07.2024 р.).
  11. Підвищення кваліфікації за програмою «Підготовка експертів з питань акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової перед вищої освіти» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS) (Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» ДСЯОУ) (сертифікат № 691 від 16.09.2024 р.).
  12. Підвищення кваліфікації за програмою «Інноваційне викладання: від дизайн-мислення до штучного інтелекту» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS) (ГО «Прогресильні»), яке відбулося з 28.10.2024 р. по 01.11.2024 р. (сертифікат № ІВ-0496).
  13. Підвищення кваліфікації за програмою «Емоційне здоров’я освітян: психологічна стійкість і турбота про себе» обсягом 30 год. (1 кредит ECTS) (ГО «Прогресильні»), яке відбулося з 19.11.2024 р. по 22.11.2024 р. (сертифікат № ЕЗ-0225).

Інші види підвищення кваліфікації: 

  • Онлайн-курси на платформі Coursera: «Introduction to Communication Science»; «Працюйте розумніше, а не більше: управління часом для особистої та професійної продуктивності»; «The Sustainable Development Goals – A global, transdisciplinary vision for the future»; «How to Write and Publish a Scientific Paper (Project-Centered Course)»; «Учительський коучинг: сприяння розвитку сталих змін»; «Leaning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects»; «Intellectual Humility: Science»; «Intellectual Humility: Theory»; «Intellectual Humility: Practice»; «ADHD: Everyday Strategies for Elementary»; «Initiating and Planning Projects»; «Leadership and Emotional Intelligence»; «Mindware: Critical Thinking for the Information»; «How to Write a Resume (ProjectCentered Course)»; «Competitive Strategy»; «Understanding Memory: Explaining the Psychology of Memory through Movies»; «Grammar and Punctuation»; «Learning Technologies Foundations and Applications»; «Model Thinking»; «ADHD: Everyday Strategies for Elementary Students»; «Diversity and Inclusion in Education» та ін. 
  • Онлайн-курси на платформі EdEra: «Онлайн-курс для вчителів початкової школи»; «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» та ін.
  • Онлайн-курси на платформі «Академія Ранок»: «Електронні (цифрові) освітні ресурси»; «Штучний інтелект – асистент вчителя у новому навчальному році»; «Персоналізоване навчання як освітня інновація» та ін.
  • Онлайн-курси на платформі Prometheus: «Освітні інструменти критичного мислення»; «Медіаграмотність для освітян»; «Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа»; «Сучасне керівництво проектами – мистецтво порушення правил»; «Інтернет-медіа»; «Логіко-структурний підхід у розробці проектної заявки»; «Дизайн-мислення в школі»; «Впровадження інновацій в школах»; «Наукова комунікація в цифрову епоху»; «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах»; «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів»; «Стартуємо до успішної школи»; «Управління якістю освіти в школі»; «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості»; «Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні»; «Як створити масовий відкритий онлайн-курс»; «Думай інакше: Зламай перешкоди на шляху до навчання та відкрий свій прихований потенціал»; «Візуалізація даних»; «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»; «Початок роботи з ChatGPT» та ін.

Навчальна діяльність: забезпечує викладання навчальних дисциплін «Основи педагогіки», «Дидактика», «Теорія та методика виховання», «Основи здоров’язбереження», «Моніторинг та оцінювання якості освіти», «Академічна доброчесність та професійна етика», «Дитиноцентризм в освітньому просторі Нової української школи», «Штучний інтелект в освіті».

Громадська і організаційна діяльність:

  • З 2010 р. до 2015 р. – член Ради з науково-дослідної роботи студентів, аспірантів і молодих вчених Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 
  • З 2014 р. до сьогодні – керівник виробничої практики студентів 3 курсу спеціальності 013 Початкова освіта Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 
  • З 2015 р. до сьогодні – керівник студентської наукової проблемної групи «Актуальні проблеми початкової освіти». 
  • З 2015 р. до сьогодні – член екзаменаційної комісії ОР «бакалавр» (спеціальність 013 Початкова освіта) Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 
  • З 2017 р. до 2022 р. – член журі олімпіади з педагогіки для студентів спеціальності 013 Початкова освіта Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 
  • 2020 р. – відповідальний секретар відбіркової комісії педагогічного факультету Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 
  • 2021 р. – голова екзаменаційної комісії ОР «бакалавр» (спеціальність 013 Початкова освіта) Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 
  • З 2022 р. до сьогодні – член Науково-методичної ради Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
  • З 2023 р. – член робочої групи ОП «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта.
  • З 2024 р. – член науково-методичної комісії (підкомісії) сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України.

Участь у професійних та/або громадських об’єднаннях: 

  • Дійсний член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» (свідоцтво № 1221085). 
  • Дійсний член громадської організації «Прогресильні» (сертифікат № 0204/23). 
  • Дійсний член громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян» (сертифікат № ES 1444)