кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри початкової освіти https://orcid.org/0000-0001-6005-7357 https://www.webofscience.com/wos/author/record/3664107,34771442 e-mail: kateryna.fomin@pnu.edu.ua |
У 2004 році з відзнакою закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність “Англійська мова і література”, здобула кваліфікацію філолога, викладача англійської і німецької мов та зарубіжної літератури. Загальний стаж роботи у вищих закладах освіти ІІІ-ІV рівня акредитації 15 років.
У 2020 р. – захист кандидатської дисертації за спеціальністю “Теорія і методика професійної освіти” на тему: “Підготовка вчителя початкової школи до організації діалогічного навчання” та на підставі рішення Атестаційної колегії Міністерства Освіти і Науки України здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Сфера наукових інтересів: інноваційні підходи до викладання/навчання, ІКТ та цифровізація освіти, програми професійного розвитку освітян (Lifelong Learning), сучасні методики та технології викладання іноземних мов, віртуальна освіта, психологія багатомовності.
- Budnyk, O., Matveieva, N., Fomin, K.,Nazarenko, T., & Kalabska, V. (2021). Preparation of future teachers for the introduction of digital innovation in a rural school: problems and prospects. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 6, e13124. http://dx.doi.org/10.20873/uft.rbec.e13124 (Web of Science).
- Budnyk, O., Konovalchuk, In., Konovalchuk, I., Onyschuk, I., Matsuk, L., & Fomin, K. (2022). El reto de desarrollar la alfabetización económica de los niños y jóvenes. [The problem of economic literacy development of children and youth]. Revista De La Universidad Del Zulia, 13(38), 235-251. https://doi.org/10.46925//rdluz.38.17 (Web of Science)
- Panchenko, O., Shynkarova, V., Maistryk, T., Budnyk, O., Nikolaesku, I., Matsuk, L., & Fomin, K. Pedagogical innovations in Ukrainian educational institutions: social challenges and realities of war. Brasileira De Educação Do Campo, 2022. (Web of Science)
- Fomin, K, Boiko H. (2022) Improving the Quality ofTeacher Training for the Organization of Dialogic Educatioof Primary School Students: Methodical Aspect. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9 (1), DOI: 10.15330/jpnu 9.1.44-57
- Inna Chervinska, Kateryna Fomin, Yaroslav Nykorak, Andrii Chervinskyi.(2021) Integration of Media Didactics into the Educational Space of the New Ukrainian School. Mountain School of the Ukrainian Carpathians.№ 25.21-26. DOI: 10.15330/msuc.2021.25.21-26
- Fomin, K., Budnyk, O., Chinchoy, A., Klepar, M. (2022). Use of interactive methods in distance education: current challenges and realities. Viae Educationis: Studies of Education and Didactics, 1 (1), 11-19.
1.Відповідальний секретар і технічний редактор журналу “Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University” наукового англомовного видання, включеного до переліку фахових видань України (категорія Б).
2. В рамках проєкту програми ЄС Еразмус + “Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED” (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) на базі Центру інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem” Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника залучена до проведення вебінарів та тренінгів для педагогічних (науково-педагогічних) працівників щодо використання новітніх методик та інструментів навчання.
3. Учасник міжнародного проєкту з медіаграмотності для викладачів ЗВО та ІППО, спільно організованому Посольством США в Україні, Міністерством освіти та Науки України, Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) «Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність», здобуваючи цифрові нструменти та методики навчання, новітні педагогічні компетенції.
4. Здобула Міжнародний освітній грант № EG /U/21-22/10/01 від Іnternational Historical Biographical Institute (Dubai-New York -Rome-Jerusalem-Beijing) за активну участь у ІІІ Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників та присвоєння кваліфікації : “Міжнародний керівник категорії Б у галузі освіти та науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО” та “Міжнародний вчитель/Викладач”. Міжнародний сертифікат № 5091 від 20 січня 2022.
5. Куратор академічної групи та керівник студентського гуртка (вдосконалення англомовної комунікативної компетентності студентів, впровадження освітніх трендів в педагогічну діяльність випускників).