Фомін Катерина Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри  початкової освіти

https://orcid.org/0000-0001-6005-7357

https://www.webofscience.com/wos/author/record/3664107,34771442

e-mail: kateryna.fomin@pnu.edu.ua

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

У 2004 році з відзнакою закінчила Прикарпатський  національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність “Англійська мова і література”, здобула кваліфікацію філолога, викладача англійської  і німецької мов та зарубіжної  літератури. Загальний стаж роботи у вищих закладах освіти ІІІ-ІV рівня акредитації 15 років.

У 2020 р. – захист кандидатської дисертації за спеціальністю “Теорія і методика професійної освіти” на тему: “Підготовка вчителя початкової школи до організації діалогічного навчання” та на підставі рішення Атестаційної колегії Міністерства Освіти і Науки України здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

Сфера наукових інтересів: інноваційні підходи до викладання/навчання, ІКТ та цифровізація освіти, програми професійного розвитку освітян (Lifelong Learning), сучасні методики та технології викладання іноземних мов, віртуальна освіта, психологія багатомовності.

  1. Budnyk, O., Matveieva, N., Fomin, K.,Nazarenko, T., & Kalabska, V. (2021). Preparation of future teachers for the introduction of digital innovation in a rural school: problems and prospects. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 6, e13124. http://dx.doi.org/10.20873/uft.rbec.e13124 (Web of Science).
  2. Budnyk, O., Konovalchuk, In., Konovalchuk, I., Onyschuk, I., Matsuk, L., & Fomin, K. (2022). El reto de desarrollar la alfabetización económica de los niños y jóvenes. [The problem of economic literacy development of children and youth]. Revista De La Universidad Del Zulia13(38), 235-251. https://doi.org/10.46925//rdluz.38.17 (Web of Science)
  3. Panchenko, O., Shynkarova, V., Maistryk, T., Budnyk, O., Nikolaesku, I., Matsuk, L., & Fomin, K. Pedagogical innovations in Ukrainian educational institutions: social challenges and realities of war. Brasileira De Educação Do Campo, 2022. (Web of Science)
  4. Fomin, K, Boiko H. (2022) Improving the Quality ofTeacher Training for the Organization of Dialogic Educatioof Primary School Students: Methodical Aspect. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9 (1), DOI: 10.15330/jpnu 9.1.44-57
  5. Inna Chervinska, Kateryna Fomin, Yaroslav Nykorak, Andrii Chervinskyi.(2021) Integration of Media Didactics into the Educational Space of the New Ukrainian School. Mountain School of the Ukrainian Carpathians.№ 25.21-26. DOI: 10.15330/msuc.2021.25.21-26
  6. Fomin, K., Budnyk, O., Chinchoy, A., Klepar, M. (2022). Use of interactive methods in distance education: current challenges and realities. Viae Educationis: Studies of Education and Didactics, 1 (1), 11-19.

1.Відповідальний секретар і технічний редактор журналу “Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University” наукового англомовного видання, включеного до переліку фахових видань України (категорія Б).

2. В рамках проєкту програми ЄС Еразмус + “Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED” (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) на базі Центру інноваційних освітніх технологій “PNU EcoSystem” Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника залучена до проведення вебінарів та тренінгів для педагогічних (науково-педагогічних) працівників щодо використання новітніх методик та інструментів навчання.

3. Учасник міжнародного проєкту з медіаграмотності для викладачів ЗВО та ІППО, спільно організованому Посольством США в Україні, Міністерством освіти та Науки України, Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) «Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність», здобуваючи цифрові нструменти та методики навчання, новітні педагогічні компетенції.

4. Здобула Міжнародний освітній грант № EG /U/21-22/10/01 від Іnternational Historical Biographical Institute (Dubai-New York -Rome-Jerusalem-Beijing) за активну участь у ІІІ Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників та присвоєння кваліфікації : “Міжнародний керівник категорії Б у галузі освіти та науки, відповідно до класифікації ЮНЕСКО” та “Міжнародний вчитель/Викладач”. Міжнародний сертифікат № 5091 від 20 січня 2022.

5. Куратор академічної групи та керівник студентського гуртка (вдосконалення англомовної комунікативної компетентності студентів, впровадження освітніх трендів в педагогічну діяльність випускників).