Барило Світлана Богданівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій

https://orcid.org/0000-0001-7052-9442

e-mail:  svitlana.barylo@pnu.edu.ua

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Вищу освіту здобула в Івано-Франківському державному педагогічному інституті імені Василя Стефаника в 1981 р., закінчила музично-педагогічний факультет. З 1984 по 1987 рр. навчалася в аспірантурі Московського НДІ Художнього виховання. В грудні 1987 р. успішно захистила кандидатську дисертацію «Виховання художнього смаку старшокласників у процесі позаурочних занять з мистецтва» на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук.  Після закінчення аспірантури працювала в Івано-Франківському державному педагогічному інституті імені В. Стефаника на кафедрі музики з методикою її викладання.

У 1988 р. закінчила факультет перепідготовки кадрів Прикарпатського університету імені В. Стефаника по спеціальності «Психологія. Практична психологія в галузі освіти», отримавши спеціальність  «Практичний психолог».

У 1992 р. отримала вчене звання доцента по кафедрі  музики з методикою її викладання.

З 2002 року – доцент кафедри мистецьких дисциплін початкової освіти

З 2016 року – доцент кафедри фахових методик та технологій початкової освіти. 

З 2024 року – доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій. 

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

  1. Lutsan N. Struk A., Barylo S., Bai I., Varvaruk M. Lexical and folk knowledgecompetence as a component of future primary school teachers professional speech. Revista Inclusiones. ISSN 0719-4706 Volume 7 Numero Especial Abril/Junio 2020 pp. 367-378. Web of Scince https://revistainclusiones.org/index.php/inclu/article/view/326
  2. Lutsan N., Struk A., Barylo S., Boryn G., Verbeshchuk S. Methodological approaches to the study of innovative forms of education. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed Volume 11, Issue 1, Special Issue XV., January, 2021 pp. 68-72. Web of Scince https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000617804100013
  3. Struk A.,Siranchuk N., Rudenko Y., Barylo S., Dovbenko S. Peculiarities of the professional foundation of the future pedagogue. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research Double-Blind Peer-Reviewed Volume 11, Issue 2, Special Issue XX, July, 2021pp. 115-119.
  4. О. Качмар, С. Барило. Роль безперервного навчання у соціально-економічному розвитку України у ХХІ ст. ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА. Науковий журнал Причорноморського НДІ економіки та інновацій. Вип. 20. Т.2. Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 41-48. DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085- 2020-20-2-8
  5. О. Качмар, С. Барило, Р. Добровольська.  Сутність та інноваційний потенціал використання доповненої реальності в початковій школі.Перспективи та інновації науки. Вип 5 (5). 2021.https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5)
  6. Барило С.Б., Максименко Н.Б. Шляхи формування медіакомпетентності майбутніх учителів початкової школи. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки 2022. Випуск 200. С.48-53. DOI: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-48-53
  7.  Максименко Наталія, Барило Світлана, Бай Ігор. Міжпредметна інтеграція як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Імідж сучасного педагога. № 3 (204), 2022. С.115-119. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729- 2022-3(204)-115-119
  8. О. Качмар, С. Барило. Імперативи розвитку освіти в умовах військової агресії. Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи в Україні та  зарубіжжі : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Івано-Франківськ, 19–20 травня 2023 р. / за ред. Г. Й.    Михайлишин, І. В. Кулик; упоряд. : Н. В. Сабат, Н. І. Сабат. Івано-  Франківськ : НАІР, 2023.С.235-238.
  9.  Качмар О. В., Барило, С. Б., Зінькова, І. І.  Цифрові технології в освітньому процесі початкової школи в реаліях масштабної військової агресії. Академічні візії, (19). 2023.DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7875382
  10. Борин Г. В., Максименко Н. Б., Барило С. Б. Забезпечення наступності дошкільної і початкової ланок освіти в процесі фахової підготовки бакалаврів . Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Випуск 97’2024 Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. С.31-34.DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2024.97.
  11. Максименко Н.Б., Барило С.Б., Бай І.Б. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до фахової діяльності засобами суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Наукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка». 10(38) 2024. С. 645-655. DOI https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-10(38)-645-656

Сфера наукових інтересів: підготовка кваліфікованого вчителя

 початкових класів, організація педагогічного процесу в початковій школі. 

Навчальна діяльність: забезпечує викладання навчальних дисциплін: 

«Теорія та методика музичного виховання», «Сценічна майстерність», «Інноваційні концепції музичного виховання учнів», «Формування міжпредметної естетичної компетентності у молодших школярів».